Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Gregers...Må vi ikke se resten af turen..? eller har du kun de få sekunder..?
Man skal altid huske at kigge sig tilbage inden man skifter vognbane Det var ihvertfald hvad jeg lærte da jeg tog mit kørekort Men hold da kæft en klap hat... Han havde sku fortjent en hilsen........
Citat fra: Rasmus Modsat efter April 09, 2012, 11:53:35 pmMan skal altid huske at kigge sig tilbage inden man skifter vognbane Det var ihvertfald hvad jeg lærte da jeg tog mit kørekort Men hold da kæft en klap hat... Han havde sku fortjent en hilsen........ Du har fuldstændig ret, men jeg skifter som sådan ikke vejbane og regnede ikke med han forsatte lige ud efter venstresvinget.
Jeg vil ihvertfald gerne se lidt video, for jeg er jo med fra unoX. Og har aldrig set mig selv køre.
Citat fra: Gregers efter April 10, 2012, 12:33:57 amCitat fra: Rasmus Modsat efter April 09, 2012, 11:53:35 pmMan skal altid huske at kigge sig tilbage inden man skifter vognbane Det var ihvertfald hvad jeg lærte da jeg tog mit kørekort Men hold da kæft en klap hat... Han havde sku fortjent en hilsen........ Du har fuldstændig ret, men jeg skifter som sådan ikke vejbane og regnede ikke med han forsatte lige ud efter venstresvinget.Du trækker da ud i det yderste spor? Ved ikke lige hvad i så kalder det over på den anden side af broen Du kunne jo ha valgt at køre ligeud i og ind i det inderste spor?
Citat fra: Rasmus Modsat efter April 10, 2012, 12:59:06 amCitat fra: Gregers efter April 10, 2012, 12:33:57 amCitat fra: Rasmus Modsat efter April 09, 2012, 11:53:35 pmMan skal altid huske at kigge sig tilbage inden man skifter vognbane Det var ihvertfald hvad jeg lærte da jeg tog mit kørekort Men hold da kæft en klap hat... Han havde sku fortjent en hilsen........ Du har fuldstændig ret, men jeg skifter som sådan ikke vejbane og regnede ikke med han forsatte lige ud efter venstresvinget.Du trækker da ud i det yderste spor? Ved ikke lige hvad i så kalder det over på den anden side af broen Du kunne jo ha valgt at køre ligeud i og ind i det inderste spor? Vejen munder ud i 3 baner og jeg følger blot videre ud i den yderste. Det er i min bog ikke et direkte vognbaneskift. Et vognbaneskift er da når man trækker fra en vognbane over i en anden, er det ikke? Hvad pokker, det er også ligemeget, det er vel bare ordkløveri i sidste ende.
Så er der lidt video fra turen ud til Skruedagen.Den samlede video er omkring 50 min. og vi kører stort set bare ligeud, så ikke det mest ophidsende optagelse der er lavet. Har prøvet at finde de få sving vi fandt og lagt et lille musikalsk indslag med også. Hvis er er noget der er krænkende eller ikke bør vises, så sig til og det bliver fjernet! Skruedagen den 6 april
Citat fra: Gregers efter April 11, 2012, 12:53:12 amSå er der lidt video fra turen ud til Skruedagen.Den samlede video er omkring 50 min. og vi kører stort set bare ligeud, så ikke det mest ophidsende optagelse der er lavet. Har prøvet at finde de få sving vi fandt og lagt et lille musikalsk indslag med også. Hvis er er noget der er krænkende eller ikke bør vises, så sig til og det bliver fjernet! Skruedagen den 6 aprilQue??Haha se fra 7.21.. Det kalder jeg timeing Mormad..!
du har intet skrevet
Citat fra: Cws84 efter April 11, 2012, 12:42:14 pmdu har intet skrevet Jeg spurgte: Que??