Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Slutpunktet er ikke det korrekte sted da der ikke er angivet husnummer men det kan da godt være sajmon heller ikke vil have folk skal vide vejnavnet hvilket jeg godt kan forstå, væk med kortet og lav et nyt der kun går til havdrup Øv gid jeg kunne komme med
Citat fra: -BR- efter April 05, 2012, 11:39:57 amSlutpunktet er ikke det korrekte sted da der ikke er angivet husnummer men det kan da godt være sajmon heller ikke vil have folk skal vide vejnavnet hvilket jeg godt kan forstå, væk med kortet og lav et nyt der kun går til havdrup Øv gid jeg kunne komme med Havde godt overvejet det faktum, men tænkte at "vejen" er umådelig lang... Om ikke andet er det nu ændret både ift. slutadressen samt at vi undgår motorvejen. Sorry Sajmon, hvis jeg lige joggede i spinaten.
Jeg er pisse nysgerrig, hvad kommer i andre for at få lavet?Jeg vil gerne have udluftet bremser, fordi jeg har sat andre rearset og slanger på. Og tjekket ventiler fordi den har gået 24000, kan dog ikke lade sig gøre. Tager i noget med? Snack, osv?
Citat fra: Gregers efter April 05, 2012, 11:51:37 amCitat fra: -BR- efter April 05, 2012, 11:39:57 amSlutpunktet er ikke det korrekte sted da der ikke er angivet husnummer men det kan da godt være sajmon heller ikke vil have folk skal vide vejnavnet hvilket jeg godt kan forstå, væk med kortet og lav et nyt der kun går til havdrup Øv gid jeg kunne komme med Havde godt overvejet det faktum, men tænkte at "vejen" er umådelig lang... Om ikke andet er det nu ændret både ift. slutadressen samt at vi undgår motorvejen. Sorry Sajmon, hvis jeg lige joggede i spinaten.Så skal de forskellige quotes fra andre bare ændres
Jeg har slet ikke modtaget de dele jeg skulle bruge til mcén såå overvejer at lade mcén stå :-/
Vi overlever nok de links...