Forfatter Emne: Mit projekt (Næsten færdigt)  (Læst 5655 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Mit projekt (Næsten færdigt)
« Dato: April 03, 2012, 11:15:08 am »
De første 500 km er rullet, og projektet er næsten færdigt. Går og venter på en ny baglygte, da den første de sendte, var i stykker :club:
Derudover har jeg en fuldkåbe der venter på at blive monteret, men skal først lige have fat i de forbandede beslag til at sætte dem på. Kan kun finde dem på www.oneidasuzuki.com og de sender selvfølgelig ikke til Danmark. Så er ved at få arrangeret noget med en jeg kender i staterne.

Jeg vil dog gerne have nogle kommentarer på hvad jeg har formået indtil videre ;)
Lidt billeder fra hvordan den så ud før, og lidt af hvordan den ser ud nu  8)

Suzuki SV 650 S k3

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Sv: Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #1 Dato: April 03, 2012, 11:22:18 am »
Lækker i hvid :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Og jeg synes det har pyntet at stellet er blevet sort!
Jeg glæder mig til at se den med fuldkåbe.
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

Husum

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 348
Sv: Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #2 Dato: April 03, 2012, 12:59:41 pm »
Det ser sku godt ud! Hvad endte du med at gøre stellet, er det malet eller pulverlakeret? Hvad måtte du give, og hvordan er finishen?
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #3 Dato: April 03, 2012, 01:03:33 pm »

 :thumbsup: wow eye-candy :D mangler en savle-smiley  8)
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #4 Dato: April 03, 2012, 03:04:22 pm »
Hej Thile. Ser pisse godt ud. Jeg er også i gang med at forvandle min til et hvidt lyn, jeg har dog tilføjet lidt andre farver også.

Hvis du køber sættet fra oneidasuzuki, så sig tiiiiil :-) Jeg vil MEGET gerne købe et sæt med hjem, har både mailet og ringet til dem, og de er hverken til at hugge eller stikke i, ingen udenlandske overførsler eller forsendelser.

Så giv besked hvis du skal købe, så kan vi splitte fragten!
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #5 Dato: April 03, 2012, 03:28:32 pm »
Alternativt (uden at ha' kigget deres side igennem) så kan I jo benytte shopusa.com - så har man jo en amerikansk adresse.

Har brugt dem flere gange og det har virker fint.

/bo
MC-løs :-/

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Sv: Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #6 Dato: April 03, 2012, 03:33:15 pm »
Angående stellet, så fik jeg det automaker sammen med forgaffel plus diverse dele. Det kostede mig 200 plus mange timers arbejde. ( vaskede det selv af, og sleb ned med sandpapir!) Svigerfars malede det. Han er autolakør, så det blev bare sprøjtet i garagen. Finishen er i top. Det blev malet i matsort, og så gav jeg det lidt voks. Så er det nemmere at holde ;)
Finder lige ud af noget med det monteringssæt. Vi kan lige så godt spare fragten ;)

Nu kan det heller ikke umiddelbart længere se det er en k3'er ;) men tak for kommentarerne!
Suzuki SV 650 S k3

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Sv: Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #7 Dato: April 03, 2012, 03:35:02 pm »
Alternativt (uden at ha' kigget deres side igennem) så kan I jo benytte shopusa.com - så har man jo en amerikansk adresse.

Har brugt dem flere gange og det har virker fint.

/bo
De tager heller ikke danske kort. Ikke engang PayPal hvis der er tilknyttet en dansk kort dertil :( så skal overføre pengene til en i usa, som så skal bestille det med deres kort....
Suzuki SV 650 S k3

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #8 Dato: April 03, 2012, 04:05:37 pm »
Kan det ikke betale sig at få lavet et i Danmark.. evt. kan man vel købe Framsliders som erstatning til det øverste fæste (fjerner men ikke original fæstet når man monterer dem??)
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #9 Dato: April 03, 2012, 05:41:34 pm »
Ser godt ud..   :thumbsup: :thumbsup:
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #10 Dato: April 03, 2012, 07:06:20 pm »
Alternativt (uden at ha' kigget deres side igennem) så kan I jo benytte shopusa.com - så har man jo en amerikansk adresse.

Har brugt dem flere gange og det har virker fint.

/bo
De tager heller ikke danske kort. Ikke engang PayPal hvis der er tilknyttet en dansk kort dertil :( så skal overføre pengene til en i usa, som så skal bestille det med deres kort....

kuk kuk..   det er højestsandsynlig ikke fordi det er et dansk kort der er tilknyttet din paypal konto at de ikke vil godtage din betaling, det er fordi din "primær" adresse er dansk..  du skal ændre din primær adresse til en amerikansk på din paypal konto, hvis du vil handle med amerikanere der ikke godtager andet end amerikanske handler.

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #11 Dato: April 03, 2012, 07:12:28 pm »
er fælgene også sprøjtelakeret eller pulver? Forøvrigt, god fornøjelse med at holde dem hvide. :wink: :wink: det ligner fast arbejde
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #12 Dato: April 03, 2012, 07:37:55 pm »
Jeg kommer lige i tanke om at man kan købe prepaid amerikanske kredit kort - legalt forstås ;-)

Det vat måske en mulighed. Dog kan de ikke "optankes" med mindre man har et amerikansk social security nummer...
MC-løs :-/

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Sv: Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #13 Dato: April 03, 2012, 07:39:58 pm »
Alternativt (uden at ha' kigget deres side igennem) så kan I jo benytte shopusa.com - så har man jo en amerikansk adresse.

Har brugt dem flere gange og det har virker fint.

/bo
De tager heller ikke danske kort. Ikke engang PayPal hvis der er tilknyttet en dansk kort dertil :( så skal overføre pengene til en i usa, som så skal bestille det med deres kort....

kuk kuk..   det er højestsandsynlig ikke fordi det er et dansk kort der er tilknyttet din paypal konto at de ikke vil godtage din betaling, det er fordi din "primær" adresse er dansk..  du skal ændre din primær adresse til en amerikansk på din paypal konto, hvis du vil handle med amerikanere der ikke godtager andet end amerikanske handler.
Den primære var i new jersey, de skrev en mail fordi de kunne se der var et udenlandsk kort tilknyttet, og at de kun tog us/canadian card.

Angående fælgene, så er de sprøjtelakeret. Hvis det ender med at blive fast arbejde, så bliver det konens arbejde ;)
Suzuki SV 650 S k3

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Mit projekt (Næsten færdigt)
« Svar #14 Dato: April 03, 2012, 08:23:39 pm »
Den er fandme najs ;-)
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/