Forfatter Emne: køb af 650, hvad skal jeg være opmærksom på?  (Læst 6252 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: køb af 650, hvad skal jeg være opmærksom på?
« Svar #30 Dato: Marts 30, 2012, 12:30:22 am »
http://biltema.dk/da/Bil---MC/Bil-tilbehor/Belysning/Reflekser/Reflekser-2-stk-42157/ Evt, men jeg syntes jeg har hørt om nogle der kunne sidde på nummerplade-lyset. Ellers så har thansen også en røvfuld forskellige reflekser. Det kan jo falde af efter du har været til syn..  :rolleyes:

Mht Xenon, så er det vigtigste at få af, de balaster (strømforsyninger) til xenon pærene, at der sidder nogle tilfældige kabler, er tvivlsomt om han påtaler, så skal han ihvertfald have en dårlig dag :)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: køb af 650, hvad skal jeg være opmærksom på?
« Svar #31 Dato: Marts 30, 2012, 01:41:19 pm »
klingenberg, tillykke med din fine MC  :orkester:

Er der alarm på maskinen? Ellers vil det være en rigtig god ide at bruge lidt penge på dette, inden du falder for alt muligt lir og bruger dem på det ;)

En spyball koster imellem 2 og  2,5 k - hvilket sikkert ikke er slemt i forhold til den selvrisiko du har hvis den bliver stjålet...

Bare et lille råd herfra :p
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

klingenberg

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 149
Sv: køb af 650, hvad skal jeg være opmærksom på?
« Svar #32 Dato: Marts 30, 2012, 07:48:20 pm »
http://biltema.dk/da/Bil---MC/Bil-tilbehor/Belysning/Reflekser/Reflekser-2-stk-42157/ Evt, men jeg syntes jeg har hørt om nogle der kunne sidde på nummerplade-lyset. Ellers så har thansen også en røvfuld forskellige reflekser. Det kan jo falde af efter du har været til syn..  :rolleyes:

Mht Xenon, så er det vigtigste at få af, de balaster (strømforsyninger) til xenon pærene, at der sidder nogle tilfældige kabler, er tvivlsomt om han påtaler, så skal han ihvertfald have en dårlig dag :)

Sådan johan!  :D Nåede fandme det hele idag, inkl uni i morges, og et par hurtige refleksklistermærker fra biltema efter at hverken bruun larsen eller mp havde det(tak for linket  :blink:). Nåede ikke at få afmonteret ballasterne i første omgang hvilket han hurtigt så da jeg kom ind i til omsyn, så måtte tilbage gennem hele byen over til min mate, der heldigvis var vildt hurtig til at se sig ud af det.

Lå tilfældigvis en anden applus lige ved siden af, på vej mod told og skat, ham den gamle mand faktisk lige havde lukket, men han var kanon flink, og tog lige et hurtigt kig på den uden at starte den, hvorefter jeg fik en godkendt registering i hånden, og med en halv time til told og skat gik på tidlig fredag nåede jeg det endda uden bøder  :D

klingenberg, tillykke med din fine MC  :orkester:

Er der alarm på maskinen? Ellers vil det være en rigtig god ide at bruge lidt penge på dette, inden du falder for alt muligt lir og bruger dem på det ;)

En spyball koster imellem 2 og  2,5 k - hvilket sikkert ikke er slemt i forhold til den selvrisiko du har hvis den bliver stjålet...

Bare et lille råd herfra :p

Y, vil faktisk rigtig gerne have en, men har hørt alarmen går af bare man slår en prut, samtidig med at den skulle være ret nem at afmontere for tyve, kan det passe?
SV 650 K3, Fuaaaark :D