Forfatter Emne: Off Topic - traffik til hjemmeside  (Læst 1612 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Off Topic - traffik til hjemmeside
« Dato: Marts 22, 2012, 03:37:02 pm »
Er der en af jer der kan hjælpe mig med at gøre en privat hobby hjemmeside "google friendly". Vil gerne generere lidt mere traffik til den.
Der er naturligvis et par flasker vin som tak for hjælpen.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Off Topic - traffik til hjemmeside
« Svar #2 Dato: Marts 22, 2012, 06:01:33 pm »
Da jeg havde min sv hjemmeside var det den øverste hvis du søgte sv1000/sv1000s på google.dk eller google.com.

Jeg lavede en hjemmeside med bla "how to do" sider som mange ville ind og se på.

Så skrev jeg med rigtigt mange forskellige sv hjemmesider, og fik derfor en del trafik.

Hvis jeg havde lavet et videoklip, lagde jeg det selvfølgelig på hjemmesiden og linkede det ud alle steder jeg kunne finde var relevant.

Til sidst var den som sagt den øverste foreslåede side.

Hvad er det for en side?

(det er nu at klikkene tælle ind til din fordel)  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Off Topic - traffik til hjemmeside
« Svar #3 Dato: Marts 22, 2012, 06:45:35 pm »
Og hvor er den hjemmeside så nu ?
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Sv: Off Topic - traffik til hjemmeside
« Svar #4 Dato: Marts 22, 2012, 07:01:39 pm »
det er www.sundfisker.dk
for alle der kan lide at fiske :D

der er vist noget med at æa kan lægge oplagte søgeord og andet ind på siden. Min viden om hjemmesider og html ligger desværre på et meget lille sted. Det hele er lavet med noget wysiwyg fra one.com
jeg håber virkelig at en af jer pc kyndige hefra, kan give projektet et skub i den rigtige retning.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Off Topic - traffik til hjemmeside
« Svar #5 Dato: Marts 22, 2012, 07:11:05 pm »
reel tekst bliver opsnappet af søgemaskinerne...   de gamle dage med at lægge en masse "søge ord" i meta tags er vidst nok forbi...     står der mange meta tags ord, som ikke går igen på hjemmesiden i reel synlig tekst, så bliver siden faktisk lavere rangeret.   søgemaskinerne lever af at vise de mest relevante sider først.

så.. en masse tekst og som jannik skriver, så smid links ude på andre sites.. så skal "crawlerne" nok finde din side med tiden


Morten1970

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • Forskellen på drenge & mænd - prisen på deres gear
Sv: Off Topic - traffik til hjemmeside
« Svar #6 Dato: Marts 22, 2012, 08:05:55 pm »
reel tekst bliver opsnappet af søgemaskinerne...   de gamle dage med at lægge en masse "søge ord" i meta tags er vidst nok forbi...     står der mange meta tags ord, som ikke går igen på hjemmesiden i reel synlig tekst, så bliver siden faktisk lavere rangeret.   søgemaskinerne lever af at vise de mest relevante sider først.

så.. en masse tekst og som jannik skriver, så smid links ude på andre sites.. så skal "crawlerne" nok finde din side med tiden

Skulle der ha' stået "trawlerne" ? nu det er en fiskeside.....  :wink:
Good luck med projektet..
SV650SA K7, Devil Carbon, lille nr. plade holder
Fuldkåbe, Hugger, Egosæde, LED blink

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Off Topic - traffik til hjemmeside
« Svar #7 Dato: Marts 23, 2012, 01:17:20 am »
Google holder selvfølgelig deres rating system meget tæt på kroppen, men der er selvfølgelig nogle tips til at kravle lidt højere. En af dem er at få linket til din side ud på så mange andre sidder som muligt. Hvis andre linker til ens side, jamen så må andre jo syntes den er rigtig god og ergo for den en bedre rating  :thumbsup: Så hit nogle forums med lidt reklame (husk der kan være mange forskellige regler på forums om reklame) og det skulle gå stille og roligt derfra :)

http://www.white-hat-web-design.co.uk/blog/want-to-climb-the-google-ladder/
http://www.wikihow.com/Climb-Google%27s-Ladder

God fornøjelse :)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Sv: Off Topic - traffik til hjemmeside
« Svar #8 Dato: Marts 23, 2012, 11:39:11 pm »
Er der en af jer der kan hjælpe mig med at gøre en privat hobby hjemmeside "google friendly". Vil gerne generere lidt mere traffik til den.
Der er naturligvis et par flasker vin som tak for hjælpen.

Hej Silver

Kig herind på vores blog: http://atcore.dk/blog/
arbejder med den slags til daglig. Vi har nogle gode videoer som fortæller hvad du kan gøre.

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Sv: Off Topic - traffik til hjemmeside
« Svar #9 Dato: Marts 28, 2012, 01:34:21 pm »
Takker for de gode råd og links  :thumbsup:
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway