Forfatter Emne: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen  (Læst 3459 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Dato: Marts 20, 2012, 06:11:49 pm »
Hey hvis nogen kører idag eller onsdag torsdag må I gerne lige smide en opdatering her i tråden om der er kommet salt i/ på cyklerne.

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #1 Dato: Marts 20, 2012, 08:42:04 pm »
Hey hvis nogen kører idag eller onsdag torsdag må I gerne lige smide en opdatering her i tråden om der er kommet salt i/ på cyklerne.

Hilsen Per

Haha du har mega meget abstinenser!!  :evil:

Jeg skal nok se om jeg kan få tid til en tur i Nordsjælland i morgen hvis jeg kan slippe tidligt fra arbejde, så skal jeg nok smage løs på kåben.

Hvis det er helt tosset  og du ikke vil have din egen på gaden endnu kan du da altid kigge forbi København og låne min grisling hvis du trænger til en tur!
« Senest Redigeret: Marts 20, 2012, 08:43:56 pm af -BR- »
GSX-R 600 K7

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #2 Dato: Marts 20, 2012, 09:15:28 pm »
Hey hvis nogen kører idag eller onsdag torsdag må I gerne lige smide en opdatering her i tråden om der er kommet salt i/ på cyklerne.

Hilsen Per

Haha du har mega meget abstinenser!!  :evil:

Jeg skal nok se om jeg kan få tid til en tur i Nordsjælland i morgen hvis jeg kan slippe tidligt fra arbejde, så skal jeg nok smage løs på kåben.

Hvis det er helt tosset  og du ikke vil have din egen på gaden endnu kan du da altid kigge forbi København og låne min grisling hvis du trænger til en tur!

 :thumbsup: :respekt: :mrgreen:

Ja med den vejrudsigt trækker det godt nok i mig  :mrgreen:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #3 Dato: Marts 20, 2012, 09:28:02 pm »
nå nu gider jeg ikke leve i håbet mere...afhentning sat på stand by......de salter og salter ...... nu vil jeg slappe af og nyde det gode vejr på andre måder....ikke mere snak om det hvide stof herfra...  [afro|
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #4 Dato: Marts 20, 2012, 11:13:21 pm »
HUsk nu at der altså skal en del vand til at skylle vejene... 

vejene ser stadig møghamrende beskidte ud.. 

Få da afsluttet jeres små vinterprojekter i ro, sæsonen er ikke startet endnu :D

Daniel Laima

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
Sv: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #5 Dato: Marts 20, 2012, 11:23:01 pm »
What can I say... Har rundet 1500 km, der er ikke noget som en gang turtle wax, en autobørste og en vandslange ikke kan klare


SV1000SK6 - Ixil Carbon, rimstripes, fuldkåbe, egoskal, PUIG, hugger

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #6 Dato: Marts 21, 2012, 01:01:24 pm »
Hvis man er i tvivl - så kan man også løbe en længere tur i korte shorts langs en hovedvej...

Når du så når tilbage til bymæssig bebyggelse kan du med rette stoppe en tilfældig trunte, trække ned i dine shorts, bede hende om liiige at smage på den (naturligvis for at checke om det smager salt og fortælle den der historie om påpasselige motorcyklister). Hvis det er tilfældet at den smager salt - så gentag øvelsen igen efter et par dage. Giv samme forklaring til Politiet hvis de spørger.. Og spørg evt. om de også vil smage?!

Har ikke været ude og køre endnu fordi jeg har været til tælling med influenza. Men startede SVinet i morges og den sprang i gang som en mis  :D Jeg havde hverken afmonteret eller ladt på batteriet og havde egentlig troet at alarmen havde drænet det - men det var som om at jeg havde kørt på den i går  :thumbsup:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #7 Dato: Marts 21, 2012, 01:14:10 pm »
Hvis man er i tvivl - så kan man også løbe en længere tur i korte shorts langs en hovedvej...

Når du så når tilbage til bymæssig bebyggelse kan du med rette stoppe en tilfældig trunte, trække ned i dine shorts, bede hende om liiige at smage på den (naturligvis for at checke om det smager salt og fortælle den der historie om påpasselige motorcyklister). Hvis det er tilfældet at den smager salt - så gentag øvelsen igen efter et par dage. Giv samme forklaring til Politiet hvis de spørger.. Og spørg evt. om de også vil smage?!

Fed idé! Gir du ikke lige en melding når du har testet det?  :innocent:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #8 Dato: Marts 21, 2012, 02:38:37 pm »
Hvis man er i tvivl - så kan man også løbe en længere tur i korte shorts langs en hovedvej...

Når du så når tilbage til bymæssig bebyggelse kan du med rette stoppe en tilfældig trunte, trække ned i dine shorts, bede hende om liiige at smage på den (naturligvis for at checke om det smager salt og fortælle den der historie om påpasselige motorcyklister). Hvis det er tilfældet at den smager salt - så gentag øvelsen igen efter et par dage. Giv samme forklaring til Politiet hvis de spørger.. Og spørg evt. om de også vil smage?!

Fed idé! Gir du ikke lige en melding når du har testet det?  :innocent:

Så henter du mig på Station 2, Bellahøj inden weekenden?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #9 Dato: Marts 21, 2012, 03:02:26 pm »
What can I say... Har rundet 1500 km,

STOOOP STOOOOP! Så er min sæson allerede forbi  :shock: :shock:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #10 Dato: Marts 21, 2012, 06:04:08 pm »


Fed idé! Gir du ikke lige en melding når du har testet det?  :innocent:

Så henter du mig på Station 2, Bellahøj inden weekenden?

Naturligvis, det har vi jo aftalt hver uge! :D
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #11 Dato: Marts 21, 2012, 06:30:27 pm »
Tog en 2½ times tur på 150 km fra Valby ad motorvejen til sengeløse, veksø, ganløse, lynge, gørløse, skævinge og videre deropad omkring nejede og annisse og tilbage, ingen salt smag på kåben men vi fik jo også en smule regn efter de saltede sidst i hele nordsjælland og de har kun saltet ganske lidt de sidste par uger så der er næppe meget tilbage heroppe af.

Fuck det var skønt, blev dog lige lovlig spændende da en aldrene dame kørte lige ud foran mig da jeg kom med lidt over 80(host), satte lidt en dæmper på resten af turen  :rant:
GSX-R 600 K7

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #12 Dato: Marts 21, 2012, 07:42:13 pm »
Det er jo dejligt at høre!
Tager du ikke en fra Kbh. - Hundested i morgen og "test slikker" igen? :D
Skal til Hundested i weekenden og ville rigtig gerne på mc derop. ;)
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Morten1970

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • Forskellen på drenge & mænd - prisen på deres gear
Sv: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #13 Dato: Marts 21, 2012, 07:53:42 pm »
Tog en 2½ times tur på 150 km fra Valby ad motorvejen til sengeløse, veksø, ganløse, lynge, gørløse, skævinge og videre deropad omkring nejede og annisse og tilbage, ingen salt smag på kåben men vi fik jo også en smule regn efter de saltede sidst i hele nordsjælland og de har kun saltet ganske lidt de sidste par uger så der er næppe meget tilbage heroppe af.

Fuck det var skønt, blev dog lige lovlig spændende da en aldrene dame kørte lige ud foran mig da jeg kom med lidt over 80(host), satte lidt en dæmper på resten af turen  :rant:

Det må ha' været noget af en dæmper den ældre dame har sat med den gennemsnitsfart  :lmao:
(jeg er bare misundelig fordi det var mørkt da jeg kom hjem  :( )
SV650SA K7, Devil Carbon, lille nr. plade holder
Fuldkåbe, Hugger, Egosæde, LED blink

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Salt status efter regvejret i nat / tidlig morgen
« Svar #14 Dato: Marts 21, 2012, 08:08:00 pm »
Tog en 2½ times tur på 150 km fra Valby ad motorvejen til sengeløse, veksø, ganløse, lynge, gørløse, skævinge og videre deropad omkring nejede og annisse og tilbage, ingen salt smag på kåben men vi fik jo også en smule regn efter de saltede sidst i hele nordsjælland og de har kun saltet ganske lidt de sidste par uger så der er næppe meget tilbage heroppe af.

Fuck det var skønt, blev dog lige lovlig spændende da en aldrene dame kørte lige ud foran mig da jeg kom med lidt over 80(host), satte lidt en dæmper på resten af turen  :rant:

Det må ha' været noget af en dæmper den ældre dame har sat med den gennemsnitsfart  :lmao:
(jeg er bare misundelig fordi det var mørkt da jeg kom hjem  :( )

Haha ja ok jeg var jo også forbi langelinie til sidst inden jeg var tilbage i Valby, det tog sin tid i myldretiden at komme derud :)

Kunne godt nå at have stoppet ved hende damen men skulle ikke have været meget længere fremme før der kun var undvige muligheden tilbage, selvfølgelig ikke helt galt når man kan nå at dytte! ;)

Bilist.mp4 30 sec klip med bilen til sidst, jeg kørte ikke engang så stærkt.
« Senest Redigeret: Marts 21, 2012, 08:15:13 pm af -BR- »
GSX-R 600 K7