Forfatter Emne: Så startede livet igen!  (Læst 1547 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Benji

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Så startede livet igen!
« Dato: Marts 17, 2012, 10:29:32 pm »
Yes, så gik turen til Vordingborg MC imorges for at hente SVinet ud fra vinterstalden. Beklager Per, men kunne ikke vente :-) og har et presset program den næste måned. Flinke folk dernede og rimelige priser - 200 pr måned for opbevaring og så en lille olieservice, selvom jeg efterfølgende har hørt at det kun er nødvendigt for hver 6000 km?

Fed og kølig tur hjem til København - den trækker jo som en gal i det kolde vejr :-) Et lille frokoststop i Køge hvor vi på havnen savlede over en samling gamle GSXR youghurt-dåser fra start-halvfemserne. Og fik hilst på et par enkelte to-hjulede, inkl en koksgrå SV'er der kørte sydpå af Københavnsvej ved Køge.

Da jeg modvilligt kom hjem (havde jo bare lyst til at køre mere og mere) var det tid til salt-test. Jeg smagte grundigt på hele maskineriet og der var seriøst ikke smag af salt nogen steder, ikke engang nede på ploven hvor forhjulet jo burde sprøjte stadset op. Så bare til info, selvom de har kørt for nylig - og jeg ved at flere af jer går rimelig meget op i det og at I nærmest er blevet pennevenner med vores uvenner fra Vejdirektoratet, så virker det altså ikke som om vejene er særligt salte længere. Dyret får nu en ordentlig vasketur ligemeget hvad, men bare til jeres info.. :-)

Håber jeg får råd til at beholde dyret i år og at jeg kommer til at møde jer IRL noget mere end sidste år. Hvor mødes I oftest i kbh-området - Linien?

Glade forårshilsner til jer alle fra en glad mand - turen på arbejde mandag bliver bare SÅ meget sjovere en normalt!!!!!!!!!!  :D

//Benji
nu TL1000R - tidligere SV1000S

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Så startede livet igen!
« Svar #1 Dato: Marts 18, 2012, 10:25:37 am »
Beklager Per, men kunne ikke vente :-)
Hé hé tænkte godt på at vi skulle tales ved ... Men dejligt at du er kørende nu...forventer at hente hende på lørdag..
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Husum

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 348
Sv: Så startede livet igen!
« Svar #2 Dato: Marts 18, 2012, 01:14:09 pm »
Da jeg modvilligt kom hjem (havde jo bare lyst til at køre mere og mere) var det tid til salt-test. Jeg smagte grundigt på hele maskineriet
Du aaaaner ikke hvor stor en griner jeg fik på over den sætning! :lmao:
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Så startede livet igen!
« Svar #3 Dato: Marts 18, 2012, 01:31:55 pm »
Da jeg modvilligt kom hjem (havde jo bare lyst til at køre mere og mere) var det tid til salt-test. Jeg smagte grundigt på hele maskineriet
Du aaaaner ikke hvor stor en griner jeg fik på over den sætning! :lmao:

X2  :lmao:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Så startede livet igen!
« Svar #4 Dato: Marts 18, 2012, 01:33:15 pm »
Da jeg modvilligt kom hjem (havde jo bare lyst til at køre mere og mere) var det tid til salt-test. Jeg smagte grundigt på hele maskineriet
Du aaaaner ikke hvor stor en griner jeg fik på over den sætning! :lmao:
X2
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Benji

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Sv: Så startede livet igen!
« Svar #5 Dato: Marts 18, 2012, 02:02:02 pm »
Ja, ja men hvad fanden skal man sige...? :-)
nu TL1000R - tidligere SV1000S

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Så startede livet igen!
« Svar #6 Dato: Marts 21, 2012, 08:05:16 pm »
Hep hey.....så blev cyklen hentet.....en fin tur i fint vejr.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....