Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Velkommen til Hvaa.... Var du så med ude og BOSSK'e?Så kan det være at vi er rendt ind i hinanden.
Citat fra: crillegs efter Marts 15, 2012, 03:39:01 pmNope, jeg havde en lidt travl uge netop der - meget skuffende!! Men bachelorprojektet skulle også have lidt love Men jeg sidder som formand for DØK-Foreningen, så jeg plejer jo at være med, til hvad der nu er af DØK arrangementer Cool - jeg afl. speciale i 2009...
Nope, jeg havde en lidt travl uge netop der - meget skuffende!! Men bachelorprojektet skulle også have lidt love Men jeg sidder som formand for DØK-Foreningen, så jeg plejer jo at være med, til hvad der nu er af DØK arrangementer
Citat fra: skurkenfradallas efter Marts 15, 2012, 03:22:14 pmVelkommen til Hvaa.... Var du så med ude og BOSSK'e?Så kan det være at vi er rendt ind i hinanden.Går ud fra, at det er en dialog mellem nørder?
Velkommen til! Og pas på med ham Skurken, næsten alle aftaler med ham har givet mig tømmermænd indtil videre.