Forfatter Emne: SV 650S.  (Læst 4929 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LunD^

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
SV 650S.
« Dato: Oktober 25, 2005, 01:24:22 pm »
Hej.

Jeg har lige oprettet mig på dette spændende forum, fordi jegsynes SV er rigtig fede maskiner, og V2 motor virker ret lækkert.

Jeg har pt. kun lille kørekort, og kører derfor rundt på en småsløv GSXR250'er, men drømmer allerede om en SV 650S om et par år. :)

Jeg har dog lige et par spørgsmål.

Det betyder en del at jeg kan have kæresten med bagpå, hvordan er det på en SV650'er? Det duer ikke rigtig på min 250er, da bagsædet er hårdt som beton (ah, lige knap måske). Svigerforældrene har sommerhus i Sverige, og det kunne være sjovt at tage cyklen derop med kæresten bagpå, men er den til det, eller skal man nøjes med de kortere ture?

Så kunne jeg godt tænke mig at få fuldkåbe på den, er det bedst at købe en MED kåbe, eller kan man købe kåbesættet efterfølgende, og HVAD koster det ?

Det var vidst det. :)
Suzuki SV650s ´99 powered by Mivv. Check møgSVinet ud på http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8009

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
SV 650S.
« Svar #1 Dato: Oktober 25, 2005, 01:29:58 pm »
Kåben kan du købe bagefter. der findes nogle forskellige slags, den jeg har på er original kåben. Du kan se en anden slags på Janniks.

Bagsædepassageren sidder godt på en sv... Har jeg hørt.. har ikke selv prøvet at sidde bagpå.  :wink:  :wink:

Men spørg SVea, hun sidder altid bagpå..  :shock:  :shock:
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: SV 650S.
« Svar #2 Dato: Oktober 25, 2005, 01:32:45 pm »
Citat fra: LunD^
Det betyder en del at jeg kan have kæresten med bagpå, hvordan er det på en SV650'er?

Aner det ikke, men som inkarneret bagsædepassager kan jeg dog røbe, at man sidder fantastisk godt :lol:  :lol: !!! Meget smuk indstilling du har til, at det betyder en del, at du kan have kæresten bagpå.... God stil!!!

Velkommen til!!!!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
Re: SV 650S.
« Svar #3 Dato: Oktober 25, 2005, 01:35:21 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: LunD^
Det betyder en del at jeg kan have kæresten med bagpå, hvordan er det på en SV650'er?

Aner det ikke, men som inkarneret bagsædepassager kan jeg dog røbe, at man sidder fantastisk godt :lol:  :lol: !!! Meget smuk indstilling du har til, at det betyder en del, at du kan have kæresten bagpå.... God stil!!!

Velkommen til!!!!!

Hvad er det dog for en tankegang.. går du og keder dig lidt for meget derhjemme, med alt det ferie..   :wink:  :shock:  :?  :shock:
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: SV 650S.
« Svar #4 Dato: Oktober 25, 2005, 01:38:59 pm »
Citat fra: Freno
Hvad er det dog for en tankegang.. går du og keder dig lidt for meget derhjemme, med alt det ferie..   :wink:  :shock:  :?  :shock:

For engang skyld var der hverken ironi eller sarkasme i mit indlæg ellers... Faktisk blev jeg helt blød om hjertet over at manden gerne ville fragte sin kæreste land og rige rundt.... Det kunne mange af jer med ego sæder godt lære lidt af  :twisted:  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

LunD^

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
SV 650S.
« Svar #5 Dato: Oktober 25, 2005, 01:46:40 pm »
Okay, det lyder godt. Og tak for velkomsten. Jeg havde ellers set på en GSXF 600, da den ser lige mere touringpræget ud til to personer. Men det er jo en ordentlig balje, og jeg er lidt mere til fræs.  8)
Suzuki SV650s ´99 powered by Mivv. Check møgSVinet ud på http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8009

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
SV 650S.
« Svar #6 Dato: Oktober 25, 2005, 01:56:58 pm »
Citat fra: LunD^
Okay, det lyder godt. Og tak for velkomsten. Jeg havde ellers set på en GSXF 600, da den ser lige mere touringpræget ud til to personer. Men det er jo en ordentlig balje, og jeg er lidt mere til fræs.  8)

Den havde jeg også kig på, men synes at man får mere for pengene i en sv'er.
Ja velkommen til.
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
SV 650S.
« Svar #7 Dato: Oktober 25, 2005, 03:07:19 pm »
Jeg havde konen med til sydfrankrig i sommers - uden bøvl! næsten da... hun syntes bjergsiderne var lidt stejle....  8)  men det er jo ikke rigtig SV'erens skyld!

Ligeledes i sommers var jeg i Dresden i Tyskland (nær Tjekkiet). Her havde jeg en kammerat bagpå og han syntes han sad bedre end på min gamle XJ600S som eller er mere touringmindet! Så vær ikke bekymret...

Super cykel - og du kan jo bare købe en nu og få et drossel kit på!  :?
YAMAHA FZS 600 Fazer

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
SV 650S.
« Svar #8 Dato: Oktober 25, 2005, 04:28:38 pm »
Ja velkommen til.

Har også haft kæresten bag på Danmark rundt uden de store kvaler. Hun pev godt nok lidt over at hun fik kriller i benene når vi havde kørt en times tid, men alt i alt syntes jeg det er en kanon maskine. Især i forhold til GSXF'eren.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

LunD^

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
SV 650S.
« Svar #9 Dato: Oktober 25, 2005, 06:29:05 pm »
Jahh.. men har ikke lige 60-70k til det lige nu. Desværre.. :)
Suzuki SV650s ´99 powered by Mivv. Check møgSVinet ud på http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8009

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
SV 650S.
« Svar #10 Dato: Oktober 25, 2005, 07:13:26 pm »
hm..

Min kæreste syntes at det er anstrengende at sidde bagpå.  Men hun er også ret høj/langbenet for en pige at være... (1,86)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

LunD^

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
SV 650S.
« Svar #11 Dato: Oktober 25, 2005, 07:36:55 pm »
Ja okay, min er kun 161cm.. :)
Suzuki SV650s ´99 powered by Mivv. Check møgSVinet ud på http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8009

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
SV 650S.
« Svar #12 Dato: Oktober 25, 2005, 10:19:10 pm »
Citat fra: LunD^
Ja okay, min er kun 161cm.. :)

Så går det nok... :wink:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
SV 650S.
« Svar #13 Dato: Oktober 26, 2005, 07:48:34 am »
Citat fra: Bill
Ja velkommen til.

Har også haft kæresten bag på Danmark rundt uden de store kvaler. Hun pev godt nok lidt over at hun fik kriller i benene når vi havde kørt en times tid.


Efter en time er tanken vel også tom. Den køre vel kun ca 20 km/l  :D  :D


Jeg har heller ikke hørt brok over bagsædet fra passagerer (De pylrer over så meget andet).

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
SV 650S.
« Svar #14 Dato: Oktober 26, 2005, 01:09:09 pm »
Citat fra: LunD^
Ja okay, min er kun 161cm.. :)

ditto her - 163 cm.... så det kan nok sammenlignes!
YAMAHA FZS 600 Fazer