Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
fedt, ser først tråden nu. Hører lige damen, men mon ikke vi kommer. Denne gang kommer jeg uden krykker og bil = ingen chokoladekage herfra
Jeg slår lige en ting fast.Der er ingen øvre eller nedre begrænsninger på deltager antallet.Der afholdes flere skruedage når vi kommer et par måneder længere hen på det som, kun til tider, kan kaldes sommer, her i landet...
Er der nogen som kan hjælpe mig med at justere ventiler? Og udlufte mine bremser.
Jamen vil være super taknemmelig for hjælp til bremser. Øhh hvad gør de til 24000 service med ventilerne?
Jeg dukker muligvis også op med to venstrehænder til fri afbenyttelse. Eller noget. Er der noget, jeg kan tage med til fællesskabets glæde?
Citat fra: Mormad efter April 01, 2012, 08:04:36 pmJeg dukker muligvis også op med to venstrehænder til fri afbenyttelse. Eller noget. Er der noget, jeg kan tage med til fællesskabets glæde?Venstrehænder er altid velkomne - det er jo godt med lidt fremmed indimellem
De lover da ikke fantastisk vejr på fredag synes jeg