Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Andreas83 efter Marts 11, 2012, 06:40:13 pmCitat fra: Per efter Marts 11, 2012, 05:40:00 pmHva sørensens....det er jo påskelørdag....pis....vi får 20 gæster den dag ... Så afbud herfra... Øv du kommer vel stadig med kage? HeheDet kunne da godt være... bor jo ikke så langt væk....hvis ingen andre laver kage ?
Citat fra: Per efter Marts 11, 2012, 05:40:00 pmHva sørensens....det er jo påskelørdag....pis....vi får 20 gæster den dag ... Så afbud herfra... Øv du kommer vel stadig med kage? Hehe
Hva sørensens....det er jo påskelørdag....pis....vi får 20 gæster den dag ... Så afbud herfra... Øv
Jeg kigger helt sikkert forbi til god hygge og et olieskift PS: det er god stil det der Sajmon!! Og ja, også til herren med kagekonen
en skam den ligger den dato.. der kan jeg ikke
Citat fra: Luske efter Marts 13, 2012, 04:13:30 pmen skam den ligger den dato.. der kan jeg ikke Slå nu i bordet, og vis hvem der er kællingen i dit forhold PS. Jeg skal selv til familie-tamtam den dag, så jeg kan heller ikke. Det er dog (naturligvis!!) mit helt eget valg
Citat fra: NielSV650 efter Marts 13, 2012, 06:07:14 pmCitat fra: Luske efter Marts 13, 2012, 04:13:30 pmen skam den ligger den dato.. der kan jeg ikke Slå nu i bordet, og vis hvem der er kællingen i dit forhold PS. Jeg skal selv til familie-tamtam den dag, så jeg kan heller ikke. Det er dog (naturligvis!!) mit helt eget valg Jeg er på påsketur med motorcykelklubben kom igen niels
stadig på, så frygt ej for kagen