Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Sajmon efter Marts 10, 2012, 05:25:10 pmCitat fra: Andreas83 efter Marts 10, 2012, 04:58:12 pmCitat fra: Henrik306 efter Marts 10, 2012, 04:31:40 pmJeg kigger helt sikkert forbi til god hygge og et olieskift PS: det er god stil det der Sajmon!! Og ja, også til herren med kagekonen nogen ønsker til kage?Jordbær eller hindbær kan jeg gå med til - ingen rosiner eller nødder. Men det er gratis kage, så jeg synes ikke vi kan tillade os at stille de store krav. Stemmer heller ikke for rosiner! Men rigtigt nok, det er gratis kage, så det er ikke krav, blot retningslinjer - Ligesom det meste af færdselsloven
Citat fra: Andreas83 efter Marts 10, 2012, 04:58:12 pmCitat fra: Henrik306 efter Marts 10, 2012, 04:31:40 pmJeg kigger helt sikkert forbi til god hygge og et olieskift PS: det er god stil det der Sajmon!! Og ja, også til herren med kagekonen nogen ønsker til kage?Jordbær eller hindbær kan jeg gå med til - ingen rosiner eller nødder. Men det er gratis kage, så jeg synes ikke vi kan tillade os at stille de store krav.
Citat fra: Henrik306 efter Marts 10, 2012, 04:31:40 pmJeg kigger helt sikkert forbi til god hygge og et olieskift PS: det er god stil det der Sajmon!! Og ja, også til herren med kagekonen nogen ønsker til kage?
Jeg kigger helt sikkert forbi til god hygge og et olieskift PS: det er god stil det der Sajmon!! Og ja, også til herren med kagekonen
Øvøv, arbejder den weekend ellers var jeg med glæde mødt op. Super fed ide...
Hva sørensens....det er jo påskelørdag....pis....vi får 20 gæster den dag ... Så afbud herfra... Øv
Jeg er først nu klar over at det er påskelørdag (min indre kalender er defekt) - men vi flytter det ikke medmindre der er snestorm eller tyfonvarsel.
Citat fra: Per efter Marts 11, 2012, 05:40:00 pmHva sørensens....det er jo påskelørdag....pis....vi får 20 gæster den dag ... Så afbud herfra... Øv du kommer vel stadig med kage? Hehe