FLYTTET TIL DEN 6. APRIL I STEDET!!!!!Jeg lægger værksted og rod til.
Der er EN MC lift (måske to) - der er masser af MC løftere - der er masser af MC'er at kigge på - der er musik i halløjtalerne - der er en grill hvor man kan brænde sin medbragte mad på... på... - der er køleskab - der er stole og et par borde under et pittelt - og der er svingtur bagefter ca 1½-2 timer udover vestsjælland.
Tidsplan?
Tja. Jeg er på værkstedet fra kl ca 8 og fremad. Jeg har altid noget at lave derude.
Så skruer / hygger / griller vi til omkring kl 13-14 stykker (eller når vi beslutter det) hvor jeg gerne skal føre an på en SVingom.
Angående dækskift: Vil man have skiftet dæk på dagen, så skriver man en besked til mig, og så skal jeg gerne forklare hvordan vi gør rent praktisk. Man bestiller typisk dækkene til mit arbejde og så sørger jeg for de lander på værkstedet på dagen. De gamle skal jeg nok sørge for at skille mig af med.
SVingturen: Som vi plejer at gøre. Primært sving i frisk tempo hvor der er plads til alle (OG DER STOD
ALLE!!!
) - dvs der bliver ventet hver gang der kan være den mindste tvivl om hvor vi skal hen. Vi ender typisk ude ved munkholm broen med et par pauser undervejs. Kører man Harley eller anden form for krom dims, vil man nok ikke værdsætte denne del af arrangementet...
Af hensyn til folk der er så retarderede at de ikke kender forskellen på "dit" og "mit", vil jeg ikke skrive adressen offentligt, men blot sige at det ligger ca 12km syd for Roskilde. Dem der vil deltage skal bare skrive mig en besked - så får de adressen af mig.
Tilmelding og spørgsmål her i tråden.
Vel mødt!
NU ER DET SGU SOMMER!!!!! (næsten)