Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ser ud til der er flere fra Kbh's området der skal med. Nogen der er friske på at følges ud til Havdrup?
Citat fra: Gregers efter Marts 20, 2012, 01:18:12 amSer ud til der er flere fra Kbh's området der skal med. Nogen der er friske på at følges ud til Havdrup?Jeg er i øvrigt frisk på at køre sammen derned... Jeg kommer fra Amager.Men jeg vil helst lidt tidligt afsted Sent from my iPad using Tapatalk
Hey Sajmon.Godt initiv. En god måde at begynde SV sæson 2012 på. Niels-Peter og jeg kommer forbi, hvis vi ikke bliver trukket afsted til noget andet meget mod vores vilje. Du får lige en PM indenfor de næste ca.8 dage, så skulle jeg gerne være klar til en mindre aflevering til dig.
Citat fra: Henrik306 efter Marts 20, 2012, 07:14:22 pmCitat fra: Gregers efter Marts 20, 2012, 01:18:12 amSer ud til der er flere fra Kbh's området der skal med. Nogen der er friske på at følges ud til Havdrup?Jeg er i øvrigt frisk på at køre sammen derned... Jeg kommer fra Amager.Men jeg vil helst lidt tidligt afsted Sent from my iPad using TapatalkHvad er tidligt? Jeg er også klar fra Valby af, kunne godt forestille mig at være der ved 10 tiden eller før da jeg smutter et par timer fra 11:30.
Jeg tænker også at køre nogenlunde tidligt. 9-10 stykker?