Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Basler efter April 06, 2012, 05:29:08 pmCitat fra: Vendelboen efter April 06, 2012, 05:08:13 pmPs: Skulle hilse fra min datter og sige at hun syntes den røde SV 1000s var "megafed" Haha er jeg glad for at høre Hun kan få en tur bagpå næste gang Sent from my iPhone using TapatalkDet vil hun mægtig gerne
Citat fra: Vendelboen efter April 06, 2012, 05:08:13 pmPs: Skulle hilse fra min datter og sige at hun syntes den røde SV 1000s var "megafed" Haha er jeg glad for at høre Hun kan få en tur bagpå næste gang Sent from my iPhone using Tapatalk
Ps: Skulle hilse fra min datter og sige at hun syntes den røde SV 1000s var "megafed"
Mange tak for dagen det var fedt at få lavet de ting på mcén, mange tak for hjælpen Sajmon!
Citat fra: Vendelboen efter April 06, 2012, 07:06:44 pmCitat fra: Basler efter April 06, 2012, 05:29:08 pmCitat fra: Vendelboen efter April 06, 2012, 05:08:13 pmPs: Skulle hilse fra min datter og sige at hun syntes den røde SV 1000s var "megafed" Haha er jeg glad for at høre Hun kan få en tur bagpå næste gang Sent from my iPhone using TapatalkDet vil hun mægtig gerne Haha hun er ikke bange af sig!
Citat fra: Cws84 efter April 06, 2012, 07:37:58 pmMange tak for dagen det var fedt at få lavet de ting på mcén, mange tak for hjælpen Sajmon! ja ja bare glem os andre. Sidste gang jeg fjerne klistremærker fra din cykel haha haha
Tak for en god dag til jer allesammen og til mester.. ser frem til lidt tør vejr så forgafffel/bremse kan afprøves ordentligt og speedohealer kan kalibreres..
Kan se at du er tilbage helt til slutningen.. er du stadigt der eller kom du hjem http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=17835.0
Så er der lidt sammenklippet video fra dagen.Hånden på hjertet - hvor mange lagde mærke til kameraet?
Citat fra: SVenskeren SOLO efter April 07, 2012, 09:17:34 amKan se at du er tilbage helt til slutningen.. er du stadigt der eller kom du hjem http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=17835.0Og hvad var dommen over bremserne? Og knurrer den som en mis nu?