Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvad fander sker der nu? Bannerreklame for mascara? Hvor mange HITS regner de selv med? hehe
hahaha, vist andre der har brugt min arbejdscomputer Men okay, har måske googlet en loreal model eller 2 hehe
Citat fra: Andreas83 efter Februar 29, 2012, 03:37:12 pmhahaha, vist andre der har brugt min arbejdscomputer Men okay, har måske googlet en loreal model eller 2 heheDet latinske, som du har til at stå betyder ikke noget med "at få det i fjæsetr", vel?
Citat fra: Mormad efter Februar 29, 2012, 03:44:38 pmCitat fra: Andreas83 efter Februar 29, 2012, 03:37:12 pmhahaha, vist andre der har brugt min arbejdscomputer Men okay, har måske googlet en loreal model eller 2 heheDet latinske, som du har til at stå betyder ikke noget med "at få det i fjæsetr", vel?LOOOOOOL... og så midt i kontortiden Så må vi håbe at mascaraen er vandfast!
Citat fra: skurkenfradallas efter Februar 29, 2012, 03:45:57 pmCitat fra: Mormad efter Februar 29, 2012, 03:44:38 pmCitat fra: Andreas83 efter Februar 29, 2012, 03:37:12 pmhahaha, vist andre der har brugt min arbejdscomputer Men okay, har måske googlet en loreal model eller 2 heheDet latinske, som du har til at stå betyder ikke noget med "at få det i fjæsetr", vel?LOOOOOOL... og så midt i kontortiden Så må vi håbe at mascaraen er vandfast!hehe nej det gør det sgu ikk´ google jer frem. I er bare misundelige fordi jeg er i kontakt med min feminine side og googler loreal modeller.