Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
PS jeg er kun sur fordi jeg først skal hente mit SVin på næste lørdag når andre kører rundt hehe
Citat fra: Andreas83 efter Marts 01, 2012, 10:12:58 amPS jeg er kun sur fordi jeg først skal hente mit SVin på næste lørdag når andre kører rundt heheHvis du er sur, så er jeg også. De to tøser er vel den naturlige konsekvens af et samfund, hvor berømmelse ikke længere baseres på talent, men på dumhed og villigheden til at udstille denne
Det er svært at undgå hvis man zapper forbi EB.dk for lige at slå hjernen fra i 2 sekunder og kigge på i løbet af dagen...
Citat Sociolog Henrik Dahl - trends 2012: "Der bliver mere hjernedød underholdning, men hvad pokker? Det er bedre, at fjolserne er bedøvede, end at de render og laver ulykker. Og så fortsætter Danmark sin deroute nogle år endnu, fordi vi arbejder for lidt, kan for lidt og ikke kan lide matematik, men hellere vil have gruppeeksamen og snakkefag - og er bange for at konkurrere og få sved på ryggen. "