I går vaskede jeg den, dybdepolerede den, lakforseglede den og voksede den! Hvis sædet ikke var syntetisk var jeg sgu gledet af på vejen hjem!
Det ser fedt ud!!! Hvilke produkter har du brugt??
Ja del endelig, ser skide godt ud
Hov, havde slet ikke set at der var skrevet på mit indlæg her - Dog har Gregers vist fået en længere udredning på pm
Men jeg kan også lige fortælle lidt her.
Jeg har vasket den, claybaret den, vasket den og så har jeg brugt en rotary poleringsmaskine med Chemical Guys Compound 2, og så compound 1. Derefter lakforsegling 2 gange og voks 2 gange.
Jeg er rimelig perfektionistisk og ville gerne have startet med compound 3 for at være kommet helt i dybden, men jeg har desværre ikke indkøbt 3'eren, fordi jeg ikke regnede med at den ville blive nødvendig. Det er også kun mikroskopiske ridser (men når man ved de er der....)
Se evt. flere billeder fra samme dag i salgsannoncen:
http://www.123mc.dk/find/viewAd.php?directlinkID=66037Gregers har spurgt lidt til et møde hvor vi kunne polere lidt. Jeg vil gerne tilbyde at vise hvordan jeg gør (altså jeg er jo ikke professionel eller noget, men tror at tålmodighed og perfektionisme har gjort meget for mine resultater), men jeg har desværre ikke lige mulighed for at lægge omgivelser til. Og jeg har altså heller ingen forsikring hvis jeg eller en anden brænder igennem en gammel og tynd lak (Har jeg dog ikke oplevet endnu, men har prøvet at poleret en vens Honda fra 92, og den havde altså ikke klarlak på længere fandt jeg ud af da mine polerskiver blev helt røde
)