Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Daglig rutine, og som minimum 5 ud af ugens 7 dage udføres:Ja ja jeg er perfektionist og en rigtig SV-ejerNå ja, tilbage til hvad det var jeg havde gjort for grislingen:Sgu reddet lystigt og hårdt på hende.
Citat fra: Flemming L efter April 23, 2012, 09:02:50 pmDaglig rutine, og som minimum 5 ud af ugens 7 dage udføres:Ja ja jeg er perfektionist og en rigtig SV-ejerNå ja, tilbage til hvad det var jeg havde gjort for grislingen:Sgu reddet lystigt og hårdt på hende. Oss mig. Først lidt frisk gas på de små veje mellem Havdrup og Køge / Ejby / Borup, og så slutteligt en dejligt lang wheelie, for derefter at blive stoppet af polisen i en sort civil golf... Han kom ud fra en sidevej, så det blev bare et rutine stop med en kommentar om "fede fælge men skal de ikke pudses?" og "den udstødning brummer dejligt" og "fede forlygter - den ene pære er gået" Han sluttede af med "fortsat god aften - pas nu på derude" og et smil...
Så fik jeg mine dele hjem fra maleren.. min ide og design og prjekt er ved at tage form
Citat fra: Luske efter April 25, 2012, 01:23:07 pmSå fik jeg mine dele hjem fra maleren.. min ide og design og prjekt er ved at tage form Det ser lækkert ud! Jeg fik også selv dele hjem fra maleren i dag, så er ganske tilfreds. Nu skal jeg bare finde ud af, om den skal være helt hvid eller om jeg skal til at finde en der kan lave airbrush
Citat fra: MartinN86 efter April 25, 2012, 01:32:42 pmCitat fra: Luske efter April 25, 2012, 01:23:07 pmSå fik jeg mine dele hjem fra maleren.. min ide og design og prjekt er ved at tage form Det ser lækkert ud! Jeg fik også selv dele hjem fra maleren i dag, så er ganske tilfreds. Nu skal jeg bare finde ud af, om den skal være helt hvid eller om jeg skal til at finde en der kan lave airbrush Istedet for paintbrush, hvad med at få lagt noget folie(grafik) på istedet? Hvis man fortryder kan man jo altid pille det af igen Og så det sikkert også billigere Ser godt ud. Hvordan er kvaliteten af malingen(det arbejde den nye maler lavede) ?