Forfatter Emne: Topbro.  (Læst 2940 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Midtjyden

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 32
  • SV 650s Bitch.. I love you.
Topbro.
« Dato: Februar 20, 2012, 04:49:13 pm »
Hej...vil lige høre om en topbro fra sv 650n passer på sv 650s... ?

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Sv: Topbro.
« Svar #1 Dato: Februar 20, 2012, 04:52:39 pm »
Hej...vil lige høre om en topbro fra sv 650n passer på sv 650s... ?
Nej, de er ikke ens. Der er både forskel på måden styret er monteret, og der er forskelligt offset på gaffelben til kronrør.
Men får du også fat i den nederste bro kan de måske godt byttet rundt?
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Topbro.
« Svar #2 Dato: Februar 20, 2012, 04:59:06 pm »
Hej...vil lige høre om en topbro fra sv 650n passer på sv 650s... ?

Hvilken årgang?

Jeg har kørt med både N og S topbro på min 1999'er med N underbro uden (synlige) problemer.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Midtjyden

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 32
  • SV 650s Bitch.. I love you.
Sv: Topbro.
« Svar #3 Dato: Februar 20, 2012, 05:00:41 pm »
Brix... hmmm...Øv  :cry: går nemlig med tanken om at bygge min S model om til en N model...er det egenligt muligt at bygge den om til en N model ?

Midtjyden

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 32
  • SV 650s Bitch.. I love you.
Sv: Topbro.
« Svar #4 Dato: Februar 20, 2012, 05:01:39 pm »
Niels.. det er en årgang 09-10 model.

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Sv: Topbro.
« Svar #5 Dato: Februar 20, 2012, 05:07:10 pm »
Jeg ved ikke hvordan broerne er til den gamle sv'er, men på den nye kan man ikke nøjes med kun at skifte topbroen.
Brix... hmmm...Øv  :cry: går nemlig med tanken om at bygge min S model om til en N model...er det egenligt muligt at bygge den om til en N model ?
Det kan man sagtens. Du løber bare ind i nogle mindre problemer. Hvordan instrumentbrættet(eller hvad det hedder på en mc?) er monteret, længden på bremse kabler, lygte osv.
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

Midtjyden

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 32
  • SV 650s Bitch.. I love you.
Sv: Topbro.
« Svar #6 Dato: Februar 20, 2012, 05:20:16 pm »
Brix okey,men problemer er til for at blive løst,tænker bare hvis nu jeg kan få fat i hele gafflen med bremseslanger, styr og lygte mv.., så skulle det vel ikke være noget problem ? det eneste problem jeg kan se er speedo,for ved ikke om det der sidder på en S model kan flyttes over og monteres som på en N model.

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Sv: Topbro.
« Svar #7 Dato: Februar 20, 2012, 06:27:42 pm »
Brix okey,men problemer er til for at blive løst,tænker bare hvis nu jeg kan få fat i hele gafflen med bremseslanger, styr og lygte mv.., så skulle det vel ikke være noget problem ? det eneste problem jeg kan se er speedo,for ved ikke om det der sidder på en S model kan flyttes over og monteres som på en N model.
Som sagt, så tror jeg sagtens det kan lade sig gøre. Hvorfor ikke bare købe en N model?
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

Midtjyden

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 32
  • SV 650s Bitch.. I love you.
Sv: Topbro.
« Svar #8 Dato: Februar 21, 2012, 07:40:40 am »
Brix okey,men problemer er til for at blive løst,tænker bare hvis nu jeg kan få fat i hele gafflen med bremseslanger, styr og lygte mv.., så skulle det vel ikke være noget problem ? det eneste problem jeg kan se er speedo,for ved ikke om det der sidder på en S model kan flyttes over og monteres som på en N model.
Som sagt, så tror jeg sagtens det kan lade sig gøre. Hvorfor ikke bare købe en N model?
Fordi jeg hellere vil bygge det selv og fordi der er for mange mønter udstyr på den jeg har....