Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej...vil lige høre om en topbro fra sv 650n passer på sv 650s... ?
Brix... hmmm...Øv går nemlig med tanken om at bygge min S model om til en N model...er det egenligt muligt at bygge den om til en N model ?
Brix okey,men problemer er til for at blive løst,tænker bare hvis nu jeg kan få fat i hele gafflen med bremseslanger, styr og lygte mv.., så skulle det vel ikke være noget problem ? det eneste problem jeg kan se er speedo,for ved ikke om det der sidder på en S model kan flyttes over og monteres som på en N model.
Citat fra: Midtjyden efter Februar 20, 2012, 05:20:16 pmBrix okey,men problemer er til for at blive løst,tænker bare hvis nu jeg kan få fat i hele gafflen med bremseslanger, styr og lygte mv.., så skulle det vel ikke være noget problem ? det eneste problem jeg kan se er speedo,for ved ikke om det der sidder på en S model kan flyttes over og monteres som på en N model.Som sagt, så tror jeg sagtens det kan lade sig gøre. Hvorfor ikke bare købe en N model?