Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ikke at jeg kan hjælpe dig, men jeg er nødt til at spørge hvad du mener med at omvende gearskiftet ?
Citat fra: Mr.Sv efter Februar 19, 2012, 10:08:10 amIkke at jeg kan hjælpe dig, men jeg er nødt til at spørge hvad du mener med at omvende gearskiftet ?Normalt ligger 1. gear ned og resten af gearne op. Når man flytter den lille skiftearm på gearakslen/motoren en halv omgang, så ligge 1. gear pludselig opad og resten af gearne ned. "Omvendt" Der er bare ikke plads til at flytte armen på min SV, så jeg skal have fat i en kortere arm der passer på akslen og med samme gevind til stangen der går hen til gearpedalen.Grunden er at jeg køre med omvendt gear på men baneracer, og bliver forviret hvis ikke min gadecykel skifter på samme måde
Jeg kan ikke vænne mig til det - det ER prøvet...
He he det er et emne, der dukker op regelmæssigt. Og at det skulle være mere komfortabelt, må da være en personlig smagssag. Personligt slapper jeg faktisk mest af, når jeg har foden under gearpedalen, og dermed ved opgearinger. Mht til bane: Hvis feks Max Biaggi kan køre med konventionelt gearskifte........ja så dur det altså også fint nok til de par gange om året jeg leger hobbyracer! Søren
Jeg håber ikke du kører med foden under pedalen