Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har 2 par Frank Thomas Red Route, de var de eneste jeg kunne få i ekstra længde. Men jeg er super glad for! Bruger dem virkelig meget!
Har har købt et par fra Hein gericke(deres eget mærke) og de sidder virkelig godt! og det var også en god pris.
Citat fra: Rasmus Modsat efter Marts 05, 2012, 02:35:42 pmHar har købt et par fra Hein gericke(deres eget mærke) og de sidder virkelig godt! og det var også en god pris.cool, skal måske til Flensborg i april, så måske jeg skal vente? Hvad er en god pris? og oplever du at rutche rundt eller har du ikke testet dem endnu? Jeg er nemlig 1 gang kørt i cargopants og synes jeg rutchede lidt nemlig. Ville bare høre om det var det samme med dem. (kevlar/dragging whatever)
Citat fra: Andreas83 efter Marts 05, 2012, 02:45:06 pmCitat fra: Rasmus Modsat efter Marts 05, 2012, 02:35:42 pmHar har købt et par fra Hein gericke(deres eget mærke) og de sidder virkelig godt! og det var også en god pris.cool, skal måske til Flensborg i april, så måske jeg skal vente? Hvad er en god pris? og oplever du at rutche rundt eller har du ikke testet dem endnu? Jeg er nemlig 1 gang kørt i cargopants og synes jeg rutchede lidt nemlig. Ville bare høre om det var det samme med dem. (kevlar/dragging whatever)Hvis du køber nogle uden hængerøv burde du ikke kurre rundt Det syntes jeg ihvertfald ikke jeg gør Jeg har nogle Red route tror jeg.. Gav vist lige under 1000kr for dem hos en suzuki forhandler:) De er virkelig behagelige og noget mere diskrete end læder eller tekstil bukser! Og man kan lige så godt gøre sikkerhed attraktivt så man husker dem!
Citat fra: Brix efter Februar 09, 2012, 05:18:08 pmJeg har 2 par Frank Thomas Red Route, de var de eneste jeg kunne få i ekstra længde. Men jeg er super glad for! Bruger dem virkelig meget!Oplever du at rutche rundt på sædet med dem? Eller "klistre" de til sædet?
Citat fra: Andreas83 efter Marts 05, 2012, 02:34:12 pmCitat fra: Brix efter Februar 09, 2012, 05:18:08 pmJeg har 2 par Frank Thomas Red Route, de var de eneste jeg kunne få i ekstra længde. Men jeg er super glad for! Bruger dem virkelig meget!Oplever du at rutche rundt på sædet med dem? Eller "klistre" de til sædet?Jeg glider ingen steder, men de klistrer da ikke som velcro.