Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja sådan en bagdæmper kan godt serviceres, det er dog ikke noget man gør selv. Sådan en omgang koster mellem 400 og 800 kroner. Hyperpro skal have 800, også bliver gas, olie og pakninger ordnet.
Citat fra: MMN efter September 04, 2012, 01:38:36 pmDet er noget over min mit budget. Skulle man så hellere bruge 1000 i stedet for 500 og få en der er nyere?Som jeg husker det er fjeder meget strammere på ZX10R fra 08 og fremad.. tjek lige svrider.com og google lidt derinde vedr. Gixxer/ZX10R dæmpere
Det er noget over min mit budget. Skulle man så hellere bruge 1000 i stedet for 500 og få en der er nyere?
Citat fra: Brix efter September 04, 2012, 02:22:50 pmJa sådan en bagdæmper kan godt serviceres, det er dog ikke noget man gør selv. Sådan en omgang koster mellem 400 og 800 kroner. Hyperpro skal have 800, også bliver gas, olie og pakninger ordnet.Brix er det så 800 for en opgradering af min egen originale, eller kawa'en? Og i så fald, vil jeg leve samme forbedring?
Det gør jeg skam heller ikke. Er der nogen som ved hvad den bolt man skal bruge koster, eller evt. Hvilken str. Måske har jeg en som passer?
Ville jeg kunne bruge en hvilken som helst bolt med de mål eller er der noget specielt ved dem kawa bolt?Er der nogen som ved hvordan de vuderer i tolden? Købte en på eBay i USA. Og evt. Hvor lang tid det tager i tolden?Glæder mig helt vildt, for den ligger i tolden og venter på at komme til mig med PostDanmark.
62 dollars plus fragt.
Ringer til Stevens, han er vidst den tætteste kawa forhandler, når jeg bor på Vesterbro. Er der nogen som ved hvordan de vurderer i tolden? Købte kawa dæmperen på eBay i USA til 62$+fragt. Og evt. Hvor lang tid det tager i tolden? Glæder mig helt vildt, for den ligger i tolden og venter på at komme til mig med PostDanmark.