Forfatter Emne: Kan min potte fikses?  (Læst 5476 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MKN

• Sandt SVin
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Kan min potte fikses?
« Dato: Januar 25, 2012, 07:24:17 pm »
Min ene akrapovic potte har fået lidt skrammer. Kan man få lagt ny kulfiber i eller lign? Og kan man få et nyt monterings stykke? Hvis i har priser og forhandlere, så sig til :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

SVenskeren SOLO

• Sandt SVin
Sv: Kan min potte fikses?
« Svar #1 Dato: Januar 25, 2012, 08:21:12 pm »
Hvordan har fået skrammer på begge sider af samme potte ??  :shock:

Alt kan købes for penge…  jeg ville dog bruge dem på noget sjovere.. 
Du kan korte dem af 1 cm, bytte side på ”monteringsstykke”så skade kommer på inderside (hvis de er ens og begge sider ikke er grimme) , så skal man virkelige kigge godt efter for at se skade og købe et nyt stålbånd til nitterne…
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

MKN

• Sandt SVin
Kan min potte fikses?
« Svar #2 Dato: Januar 25, 2012, 09:03:05 pm »
Har selv lavet den ene skade, forrige ejer har så åbenbart bare byttet rundt på potterne efter han også har lavet en skade, så derfor er der 2 skader på samme potte. Hehe. Men korte dem ned, og skifte monteringsstykket ville være sagen? :)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #3 Dato: Januar 25, 2012, 10:00:22 pm »
du kan få rep stykker til dine potter på holtugmc.dk

http://holtugmc.dk/images/uds/akrapovic.htm#DIVERSE
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

MKN

• Sandt SVin
Kan min potte fikses?
« Svar #4 Dato: Januar 25, 2012, 10:01:52 pm »
Tak Rasmus!

SVenskeren SOLO

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Januar 26, 2012, 04:47:33 pm »
Jeg ser kun svøb på den liste og ikke selve "monterings stykke" - du risikerer at få et svøb (sjovt ord) med anden farve end din gamle.. ville købe bånd og korte dem ned 1 cm..  :hand:

MKN

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: April 03, 2012, 03:02:06 am »
Jeg river lige op i min gamle tråd, da jeg har undersøgt muligheden for at købe nye potter, og dem jeg vil ha koster 5 af de lange, så det må kunne gøres billigere at lave mine gamle potter :-)

Kender i et sted, som kan afkorte, montere nye stykker og svøb på dem for en rimelig penge?

Mvh MartinN

Husum

• Roadracer
« Svar #7 Dato: April 03, 2012, 10:18:29 am »
Lige en note - det er nemmest at skære carbon med en vinkelsliber. Det har tendens til st flosse, da det er vævet.
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Mormad

• Roadracer
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
« Svar #8 Dato: April 03, 2012, 10:26:34 am »
Kunne det ikke være et job til skruedag?
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

SVenskeren SOLO

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: April 03, 2012, 10:57:43 am »
Hvis du skal pille dem af og bruge lidt tid uden stillestand i det smukke påskevejr så har jeg et set  potter (scorpion) du godt må låne et par uger.. Findes i Bagsværd så det er jo ikke så langt fra Virum..

MKN

• Sandt SVin
Kan min potte fikses?
« Svar #10 Dato: April 03, 2012, 03:07:56 pm »
Husum: Tak for info :)

Mormad: Det ville det helt sikkert ha været, men kan ikke komme, dumme arbejde :(

Solo: Det vil jeg meget kraftigt overveje når tid er, tak!

Mvh MartinN

SVenskeren SOLO

• Sandt SVin
« Svar #11 Dato: April 04, 2012, 12:43:23 pm »
Nååårrggg.. ser ud som jeg med har et lille ”fikse potte” projekt en gang i sommer …  :brok:
Nyt bagdæk + udkørsel fra parkeringsplads =  wupti så ligge jeg på røven mit på vejen..   :facepalm:
Eneste mål med dagens trilletur var at laaangsomt køre overfladen på dæk til, det fik jeg så gjort efterfølgende… godt man har fuldt læder på også til de små langsomme turer…

Måske skal vi slå vores talenter (eller mangel på dem) sammen en weekend Martin og få renoveret/kortet af vores potter 2-3 cm..

MKN

• Sandt SVin
Kan min potte fikses?
« Svar #12 Dato: April 04, 2012, 12:48:08 pm »
Nååårrggg.. ser ud som jeg med har et lille ”fikse potte” projekt en gang i sommer …  :brok:
Nyt bagdæk + udkørsel fra parkeringsplads =  wupti så ligge jeg på røven mit på vejen..   :facepalm:
Eneste mål med dagens trilletur var at laaangsomt køre overfladen på dæk til, det fik jeg så gjort efterfølgende… godt man har fuldt læder på også til de små langsomme turer…

Måske skal vi slå vores talenter (eller mangel på dem) sammen en weekend Martin og få renoveret/kortet af vores potter 2-3 cm..

Det synes jeg lyder som en rigtig god ide, Hehe.

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #13 Dato: April 05, 2012, 09:08:24 am »

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!   :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #14 Dato: April 05, 2012, 11:42:47 am »
Et lille tip... Jeg rasper altid hele overfladen af et nyt MC-dæk med noget groft sandpapir for at hjælpe rensningen lidt på vej og åbne dækket op. Bare et lille bagklogt forslag...

Surt med nedlægningen :-(
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4