Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Selve hornet ser ud nøjagtig som mit Stebel Nautilus Compact. det lyder også helt som det dér Banshee. Faktisk lader det til at selv indholdet den lille pose medved siden af hornet på billedet, er det samme.Jeg betalte kun ca. 250,- kr i sin tid via eBay. Men jeg fik så ikke den lille boks der styrer fjernlyset med.
Jeg er nu heller ikke interesseret i boksen til fjernlyset Har du et link til det horn på Ebay du nævner, Stebel?Jeg synes jeg har hørt om det, men hvor det bare skulle være alt for stort til MC?
jeg har nu kørt med stabel air horn i snart 3 år og det virker bare købte også mit på ebay
Citat fra: nyg efter Januar 22, 2012, 09:05:55 pmSelve hornet ser ud nøjagtig som mit Stebel Nautilus Compact. det lyder også helt som det dér Banshee. Faktisk lader det til at selv indholdet den lille pose medved siden af hornet på billedet, er det samme.Jeg betalte kun ca. 250,- kr i sin tid via eBay. Men jeg fik så ikke den lille boks der styrer fjernlyset med.Jeg er nu heller ikke interesseret i boksen til fjernlyset Har du et link til det horn på Ebay du nævner, Stebel?Jeg synes jeg har hørt om det, men hvor det bare skulle være alt for stort til MC?
Citat fra: Henrik306 efter Januar 22, 2012, 10:49:52 pmCitat fra: nyg efter Januar 22, 2012, 09:05:55 pmSelve hornet ser ud nøjagtig som mit Stebel Nautilus Compact. det lyder også helt som det dér Banshee. Faktisk lader det til at selv indholdet den lille pose medved siden af hornet på billedet, er det samme.Jeg betalte kun ca. 250,- kr i sin tid via eBay. Men jeg fik så ikke den lille boks der styrer fjernlyset med.Jeg er nu heller ikke interesseret i boksen til fjernlyset Har du et link til det horn på Ebay du nævner, Stebel?Jeg synes jeg har hørt om det, men hvor det bare skulle være alt for stort til MC?Her er en der sælger det:http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Motorcycle-12v-volt-Nautilus-Compact-Loud-Air-Horn-Twin-Tone-Like-Stebel-NEW-/230701667807?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item35b6e415dfDet er ikke den samme "butik" som jeg købte hos, men det er også ved at være nogen år siden.Det kan godt være i kåben på en SV1000S'er, hvis man monterer det på venstre side af køleren. Det fungerer fint på den måde, man skal blot fabrikere et lille beslag selv. (et stykke jern/blik med to huller)
Citat fra: nyg efter Januar 30, 2012, 09:51:09 amCitat fra: Henrik306 efter Januar 22, 2012, 10:49:52 pmCitat fra: nyg efter Januar 22, 2012, 09:05:55 pmSelve hornet ser ud nøjagtig som mit Stebel Nautilus Compact. det lyder også helt som det dér Banshee. Faktisk lader det til at selv indholdet den lille pose medved siden af hornet på billedet, er det samme.Jeg betalte kun ca. 250,- kr i sin tid via eBay. Men jeg fik så ikke den lille boks der styrer fjernlyset med.Jeg er nu heller ikke interesseret i boksen til fjernlyset Har du et link til det horn på Ebay du nævner, Stebel?Jeg synes jeg har hørt om det, men hvor det bare skulle være alt for stort til MC?Her er en der sælger det:http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Motorcycle-12v-volt-Nautilus-Compact-Loud-Air-Horn-Twin-Tone-Like-Stebel-NEW-/230701667807?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item35b6e415dfDet er ikke den samme "butik" som jeg købte hos, men det er også ved at være nogen år siden.Det kan godt være i kåben på en SV1000S'er, hvis man monterer det på venstre side af køleren. Det fungerer fint på den måde, man skal blot fabrikere et lille beslag selv. (et stykke jern/blik med to huller)Er det noget du kan lægge et billede op af??Jeg har ikke fuldkåbe på min S'er, så det vil umiddelbart sidde helt synligt hvis det sidder på siden af køleren....?
Citat fra: Henrik306 efter Januar 30, 2012, 10:25:19 amCitat fra: nyg efter Januar 30, 2012, 09:51:09 amCitat fra: Henrik306 efter Januar 22, 2012, 10:49:52 pmCitat fra: nyg efter Januar 22, 2012, 09:05:55 pmSelve hornet ser ud nøjagtig som mit Stebel Nautilus Compact. det lyder også helt som det dér Banshee. Faktisk lader det til at selv indholdet den lille pose medved siden af hornet på billedet, er det samme.Jeg betalte kun ca. 250,- kr i sin tid via eBay. Men jeg fik så ikke den lille boks der styrer fjernlyset med.Jeg er nu heller ikke interesseret i boksen til fjernlyset Har du et link til det horn på Ebay du nævner, Stebel?Jeg synes jeg har hørt om det, men hvor det bare skulle være alt for stort til MC?Her er en der sælger det:http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Motorcycle-12v-volt-Nautilus-Compact-Loud-Air-Horn-Twin-Tone-Like-Stebel-NEW-/230701667807?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item35b6e415dfDet er ikke den samme "butik" som jeg købte hos, men det er også ved at være nogen år siden.Det kan godt være i kåben på en SV1000S'er, hvis man monterer det på venstre side af køleren. Det fungerer fint på den måde, man skal blot fabrikere et lille beslag selv. (et stykke jern/blik med to huller)Er det noget du kan lægge et billede op af??Jeg har ikke fuldkåbe på min S'er, så det vil umiddelbart sidde helt synligt hvis det sidder på siden af køleren....?Ja, du kan få et foto af min MC til april. Jeg fandt dog lige et par ældre mobil foto, som en yank har taget af sin montering.Og nej, det vil ikke være særligt synligt på en S'er med den originale kvartkåbe. Du vil kunne skimte det når du sidder på MC'en, men have ret svært ved at se det når du står ved siden af.