Forfatter Emne: Forårs projekt :-)  (Læst 13454 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Forårs projekt :-)
« Dato: Januar 21, 2012, 10:57:04 pm »
Efter mit lille crash sidste år, synes jeg ser skulle ske noget nyt :-)
Siger farvel til den gamle stil og glæder mig til det nye look!

Ting der skal laves:

Kåbe, stel og fælge skal omlakeres

Fuldkåbe monteres.

Nyt kædekit m. Supersprox tandhjul.

Ny vindskærm.

Nye sv1000 mærker og tankpads (hvor fåes disse?)

Evt. Nye spejle? (Idéer?)

Vil prøve at dele lidt billeder som projektet skrider frem.

Ses til en ny og forhåbentlig dejlig lang sæson :-)
« Senest Redigeret: Januar 21, 2012, 11:25:45 pm af MartinN86 »
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Forårs projekt :-)
« Svar #1 Dato: Januar 21, 2012, 11:24:05 pm »
Mærker fås på eBay - "sv1000 decals".

Held og lykke - vælg nu en fed farve når du går All in på denne måde ;-)
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Forårs projekt :-)
« Svar #2 Dato: Januar 21, 2012, 11:28:46 pm »
Tak for svar. Mht. valg af farve har jeg 2 muligheder som jeg prøver at lege med i photoshop. Det bliver enten noget pang/pang farve eller noget klassisk :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Forårs projekt :-)
« Svar #3 Dato: Januar 22, 2012, 12:23:54 am »
Tror du vil blive træt af pang pang farver i længden selv om det kan se skide godt ud, men det kan også være svært at sælge igen, hvis ikke de falder i købes smag? :)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Forårs projekt :-)
« Svar #4 Dato: Januar 22, 2012, 12:41:06 am »
Tror du vil blive træt af pang pang farver i længden selv om det kan se skide godt ud, men det kan også være svært at sælge igen, hvis ikke de falder i købes smag? :)

Helt klart. Og det har også været inde i mine overvejelser omkring farvevalg. Men jeg er kommet frem til, at lige nu er det mig der skal nyde cyklen og dens udseende, og når den så engang om nogle år skal sælges, så er man måske heldig at finde en der er vild med farven, eller sætte prisen derefter :-)

Glæder mig som en gal!
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: Forårs projekt :-)
« Svar #5 Dato: Januar 22, 2012, 11:11:26 am »
Tror du vil blive træt af pang pang farver i længden selv om det kan se skide godt ud, men det kan også være svært at sælge igen, hvis ikke de falder i købes smag? :)

Helt klart. Og det har også været inde i mine overvejelser omkring farvevalg. Men jeg er kommet frem til, at lige nu er det mig der skal nyde cyklen og dens udseende, og når den så engang om nogle år skal sælges, så er man måske heldig at finde en der er vild med farven, eller sætte prisen derefter :-)

Glæder mig som en gal!
Det sådan man skal se på det :) Du laver den vel ikke for at sælge den!? Giv du den bare gas!!    :evil:

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Forårs projekt :-)
« Svar #6 Dato: Januar 22, 2012, 11:23:42 am »
Tror du vil blive træt af pang pang farver i længden selv om det kan se skide godt ud, men det kan også være svært at sælge igen, hvis ikke de falder i købes smag? :)

Helt klart. Og det har også været inde i mine overvejelser omkring farvevalg. Men jeg er kommet frem til, at lige nu er det mig der skal nyde cyklen og dens udseende, og når den så engang om nogle år skal sælges, så er man måske heldig at finde en der er vild med farven, eller sætte prisen derefter :-)

Glæder mig som en gal!
Det sådan man skal se på det :) Du laver den vel ikke for at sælge den!? Giv du den bare gas!!    :evil:

Nej selfølgelig gør man ikke det, men man kan vel godt tænke langsigtet ;) For det er da ærgeligt at stå når man gerne vil sælge den om mange år og ikke kan få solgt den fordi farven er ret speciel.

Personligt vælger jeg de der specielle farver fra når jeg kikker MC.... hvis jeg står og skal købe ny(brugt)

Selfølgelig skal ha da give den gas :)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Forårs projekt :-)
« Svar #7 Dato: Januar 22, 2012, 03:39:23 pm »
Der er mange delte meninger om pang farver, og derfor har jeg heller ikke besluttet mig endnu, netop af frygt for ikke at kunne komme af med den igen hvis man nu vælger noget crazy, Hehe.

Jeg photoshopper på livet løs, så må vi se hvad det kan blive til :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Forårs projekt :-)
« Svar #8 Dato: Januar 22, 2012, 04:31:22 pm »
Der er mange delte meninger om pang farver, og derfor har jeg heller ikke besluttet mig endnu, netop af frygt for ikke at kunne komme af med den igen hvis man nu vælger noget crazy, Hehe.

Jeg photoshopper på livet løs, så må vi se hvad det kan blive til :-)

Fedt, glæder mig til at se billeder :D
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Dan P

  • Gæst
Sv: Forårs projekt :-)
« Svar #9 Dato: Januar 22, 2012, 05:42:06 pm »
smid da evt lidt billeder op, der er shoppede...så kan vi lurer lidt med ;)

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: Forårs projekt :-)
« Svar #10 Dato: Januar 22, 2012, 05:54:53 pm »
Rizoma laver nogle flotte (og dyre) spejle. Mange af dem passer rigtig godt til SV'erens design (synes jeg)
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Forårs projekt :-)
« Svar #11 Dato: Marts 06, 2012, 01:19:18 pm »
*Sigh* Så skete der endelig lidt. Efter at ha bakset med sygdom i 5 uger og dermed absolut ingen skruetid på cyklen, har jeg nu fået købt bundkåben og div. gejl. Oveni hatten har jeg været så heldig at min maler har brændt mig af, så hvis nogen kender en god maler på Sjælland/Kbh der kan male mine kåbedele + fælge vil jeg gerne høre fra jer. Og hvis han evt laver stafferinger, er det er kæmpe +!
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Morten1970

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • Forskellen på drenge & mænd - prisen på deres gear
Sv: Forårs projekt :-)
« Svar #12 Dato: Marts 06, 2012, 07:16:48 pm »
Tror du vil blive træt af pang pang farver i længden selv om det kan se skide godt ud, men det kan også være svært at sælge igen, hvis ikke de falder i købes smag? :)

Helt klart. Og det har også været inde i mine overvejelser omkring farvevalg. Men jeg er kommet frem til, at lige nu er det mig der skal nyde cyklen og dens udseende, og når den så engang om nogle år skal sælges, så er man måske heldig at finde en der er vild med farven, eller sætte prisen derefter :-)

Glæder mig som en gal!

 :thumbsup: SÅDAN !! Ellers skal man jo lade lortet stå i garagen for ikke at få for højt kilometertal  :)
SV650SA K7, Devil Carbon, lille nr. plade holder
Fuldkåbe, Hugger, Egosæde, LED blink

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Forårs projekt :-)
« Svar #13 Dato: Marts 31, 2012, 07:46:46 am »
Et lille stykke vej endnu, men nu er vi da i gang :-)

Næsten alle dele er hjemme, mangler kun ny vindskærm, og evt. supersprox tandhjul.

Glæder mig :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Forårs projekt :-)
« Svar #14 Dato: Marts 31, 2012, 09:48:43 am »
Spændende lakering (!) "industrial tema" ??

Hvilken farve skal den være?
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3