Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hvad med et sæt wilbers? Du spare 500 kr ved køb i tyskland med HG. og de skulle være lige så gode som Hyperpro´s
Citat fra: Rasmus Modsat efter Januar 21, 2012, 06:23:58 pmhvad med et sæt wilbers? Du spare 500 kr ved køb i tyskland med HG. og de skulle være lige så gode som Hyperpro´s Følger der også olie med i de priser du sammenligner med?
Citat fra: Rasmus Modsat efter Januar 21, 2012, 06:23:58 pmhvad med et sæt wilbers? Du spare 500 kr ved køb i tyskland med HG. og de skulle være lige så gode som Hyperpro´s Med HG?Jamen, hvis de er lige så gode, så lyder det jo super man kan spare en plovmand. Den kan jeg hurtigt finde noget andet at bruge på.
Okay, jeg er så mere dummy end jeg troede. For det første fatter jeg hat af tysk, for det andet fatter jeg ikke de SV modeller jeg kan vælge mellem på hein gericke.Der står noget som AV11/SU osv.
Jeg har et par Hyperpro klistermærker, hvis nogen vil sticker-tune forgaflen
Fik mit for 850 kr med olie her i går hos Hein Gericke:) og hos hyperpro skulle de har lidt over 1300 kr for sådan et sæt.