Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Købte 2 x motorsport pakken - har intet at bruge hovedstropper til.
Overvejer selv at skifte min HD Hero ud med 2eren her efter min fødselsdag
Citat fra: Rasmus Modsat efter December 31, 2011, 04:17:01 pmOvervejer selv at skifte min HD Hero ud med 2eren her efter min fødselsdagHvorfor? Hvad er forskellen?
Fedt! Du har vel ikke et hus til hero tilovers som er til salg? Citat fra: Rasmus Modsat efter December 31, 2011, 04:17:01 pmOvervejer selv at skifte min HD Hero ud med 2eren her efter min fødselsdagHvorfor? Hvad er forskellen?
Glemte forresten helt at skrive i den forrige tråd om gopro at der er oprettet en "svrider" rabat kode til actionvideo.dk på 5% hvis man bestiller der.
Citat fra: -BR- efter Januar 02, 2012, 04:37:05 pmGlemte forresten helt at skrive i den forrige tråd om gopro at der er oprettet en "svrider" rabat kode til actionvideo.dk på 5% hvis man bestiller der.Jeg talte med Actionvideo, og fik at vide at koden var "SVrider". Men det kan jeg nu ikke få til at virke!? Desuden synes jeg også, at der bliver lagt 80kr. på i fragt, selvom de skriver det er fragtfrit? Er det mon bare mig, der udstiller mit PC-handicap.....?
Citat fra: SA efter Januar 03, 2012, 02:55:36 pmCitat fra: -BR- efter Januar 02, 2012, 04:37:05 pmGlemte forresten helt at skrive i den forrige tråd om gopro at der er oprettet en "svrider" rabat kode til actionvideo.dk på 5% hvis man bestiller der.Jeg talte med Actionvideo, og fik at vide at koden var "SVrider". Men det kan jeg nu ikke få til at virke!? Desuden synes jeg også, at der bliver lagt 80kr. på i fragt, selvom de skriver det er fragtfrit? Er det mon bare mig, der udstiller mit PC-handicap.....?Koden virker fint med "svrider", rabatten bliver i hvert fald trukket fra her i indkøbskurven men det med fragten vil jeg give dig ret i, kan heller ikke se den gratis fragt over 1000,- men er måske 0,- ved sidste step i ordre bestillingen som jeg ikke lige har testet til.