Ja det er jo lige det.. jeg aner ikke noget om hvornår en mc har kørt meget eller lidt, altså hvor langt kan den køre før den er slidt op eller skal have dyre reperationer?
Jeg har fået stelnummer og da han gav mig det sagde han der var pant i den.. såeh jeg skal vist lige snakke med min bank om hvordan det foregår, for så skal han jo ikke have noget kontant hvertfald!
Der er mange SV´er der har kørt over 100K, det er nok mere hvordan folk passer dem. (smører kæden, skifter filter, passer på høje omdrejninger før olien er varm, vælter! osv osv)
Så det skal nok også ind i dine overvejelser hvor mange km du skal køre, om du virkelig skal købe en der kun har 3K på tælleren og betale det ekstra for det.
Jeg mener hvis den ikke skal trille sååå meget om året, så er en der har kørt 25-30K nok bedre, bemærk igen at 24k service er stort service og koster omkring 3500-4000 kr. Så hvis det ikke er lavet, skal det med i regnestykket.
Når det så er sagt, så er det jo heller ikke et hus til 2 mio du skal købe, og der er selvf. omkostninger forbundet med MC køb. Vægtafgift på cirka 500kr årligt hehe samt forsikring og ikke mindst noget at drikke til SVinet. (min SV650S går 20-24 km/l når jeg triller.)
Men udgifter som; løftebukke, kædespray, værktøj, andre dæk, styling osv osv er jo gode at have penge til, så overvej at købe en omkring 5k under dit budget så du har penge til det.