Hej Nic6911,
Godt at komme i gang med kortet. Fedt, kan godt forstå du er til SV, jeg har selv lige købt en SV 650 S her i sommers og er ikke blevet skuffet. Jeg har endnu tilgode at prøve en SV1000 og mener selv der er rigeligt ryk i en 650´er, specielt da jeg også som dig er ny på mc.
Hej Nic, og velkommen til
Hvis du er i tvivl ang forsikring kan jeg anbefale Mondux.dk, der er jeg forsikret til 3800 med fuld kasko, 0 års anciennitet og 25 år gammel.
Held og lykke med valget.
Eller IF.dk, de er også rigtig billige med Suzuki.
Jeg var heldig at finde min cykel til 44,000,- privat, SV 650S, 2007, (ingen ABS) og 26,000 med fuld servicebog. Vær opmærksom på om den har fået lavet 24 k service, da det nemt koster 3-4000,- (hvis du ser efter cykel med de km)
Overvej også hvor meget du kommer til at køre, mit kørselsbehov er ret stort, da jeg har 110 km frem og tilbage på job og forventer at tage SVinet en del her til sommer. Hvis du bare skal trille-hygge omkring 5000km om året, så kan du sagtens købe en cykel med 50k på tælleren.
Hvis du skal have bud på om en cykel er for dyr/billig, eller bare kommentarer så smid et link på siden og spørg
Og skal du ud og se på en cykel, så skriv om nogen er fra forummet kan tage med dig
(og lige hvor det er
)
Hvis det er vigtigt for dig at den er pimpet, så kig efter det. (egoskal, udstødning, alternativt vindskjold, osv osv)
God jagt, og til info så kan kortet all in tage 2 måneder incl køb af MC
Du skal nok mere kigge på cyklens generelle stand end km tallet.
Evt alliere dig med en kammerat der kender lidt til de 2 hjulede...