Har siddet og læst igennem en bunke tråde her på forummet omkring emnet, men er ikke blevet søndelig klogere (eller tryggere) ved tanken om at installere min PCIII selv.
Derfor et par spørgsmål:
PCIII'eren jeg købte er allerede mappet/indstillet til en SV1000 af samme årgang. Jeg fik i øvrigt luftfilteret og potterne med fra den tidligere SV'er, så det hele burde passe sammen rent teoretisk. Spørgsmålet er så, hvor længe kan jeg køre med det uden at gøre motoren skade, i fald det ikke spiller sammen trods alt - og - vil det være åbenlyst hvis der er noget galt (kan man høre eller mærke det)?
Jeg har også læst mig frem til, at det skulle være en dårlig idé at montere og indrulle en PCIII om vinteren. Noget med at molekulernes struktur og tæthed er anderledes i forskellige temperaturer og luftfugtighed. Det burde vel ikke gøre nogen forskel, hvis PCIII'eren allerede er kørt, eller?
Til sidst, er der nogen omkring Københavnsområdet der ved hvordan sådan en lille PCIII skal installeres og som er villig til at dele ud af sin viden? Har flere guider til hvordan det skal gøres, men syntes ikke jeg er fuldstændig tryg omkring at pille diverse stik og sensorer fra hinanden...

Så hvis jeg kan byde på øl og frokost mod lidt erfaren hjælp, så ville det være fantastisk.