Forfatter Emne: Nogen herinde der har login til penge og privatøkonomi?  (Læst 2117 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nyrup

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 122
Nogen herinde der har login til penge og privatøkonomi?
« Dato: December 20, 2011, 12:34:25 pm »
Hey.
Jeg har set at penge og privat økonomi har en formular til brug ved handel af konkurs aktier.
Er der nogle der har et login, og eventuelt vil hente denne for mig.
Den kan hentes her - http://penge.dk/investering/aktier/artikler-aktier/gratis-aktieoverdragelses-aftale

Håber der er nogle der kan hjælpe, kom frisk..
Kbh Ø,  - Nu uden MC.

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Nogen herinde der har login til penge og privatøkonomi?
« Svar #1 Dato: December 20, 2011, 01:19:28 pm »
Hey,

Dumt spørgsmål, men som jeg læser det, så er det gratis at være medlem?

***
Det er gratis at registrere sig som medlem på Penge.dk. Udfyld blot felterne herunder - så sender vi dig en e-mail. I mailen er der et link, som du skal klikke på for at bekræfte, at du vil være medlem. Gør du det, får du adgang til din profilside, hvorfra du evt. kan registrere dig som abonnent.

Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

Nyrup

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 122
Sv: Nogen herinde der har login til penge og privatøkonomi?
« Svar #2 Dato: December 20, 2011, 01:47:17 pm »
Hey,

Dumt spørgsmål, men som jeg læser det, så er det gratis at være medlem?

***
Det er gratis at registrere sig som medlem på Penge.dk. Udfyld blot felterne herunder - så sender vi dig en e-mail. I mailen er der et link, som du skal klikke på for at bekræfte, at du vil være medlem. Gør du det, får du adgang til din profilside, hvorfra du evt. kan registrere dig som abonnent.

Ikke dumt, havde ikke set det, men har nu oprettet en profil og det giver ikke adgang til formularen.. man skal være abonnent  :club:
Kbh Ø,  - Nu uden MC.

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Nogen herinde der har login til penge og privatøkonomi?
« Svar #3 Dato: December 20, 2011, 01:49:48 pm »
Hey,

Dumt spørgsmål, men som jeg læser det, så er det gratis at være medlem?

***
Det er gratis at registrere sig som medlem på Penge.dk. Udfyld blot felterne herunder - så sender vi dig en e-mail. I mailen er der et link, som du skal klikke på for at bekræfte, at du vil være medlem. Gør du det, får du adgang til din profilside, hvorfra du evt. kan registrere dig som abonnent.
okay, sur urt.

Håber da du får hjælp  :D

Ikke dumt, havde ikke set det, men har nu oprettet en profil og det giver ikke adgang til formularen.. man skal være abonnent  :club:
okay, sur urt.

Håber da du får hjælp  :D
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"