Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Mr.Sv efter December 20, 2011, 07:15:31 pmJeg synes helt klart vi skal mødes ved Holstebro, vestjylland !! Jydeland er bare stedet for alle Svridere .. Se bare at komme igang med fælles køredag for SV Jylland - SV Fyn ...... handling tæller og virker Go Jylland Go Fyn
Jeg synes helt klart vi skal mødes ved Holstebro, vestjylland !! Jydeland er bare stedet for alle Svridere ..
Citat fra: Per efter December 21, 2011, 04:19:35 pmCitat fra: Mr.Sv efter December 20, 2011, 07:15:31 pmJeg synes helt klart vi skal mødes ved Holstebro, vestjylland !! Jydeland er bare stedet for alle Svridere .. Se bare at komme igang med fælles køredag for SV Jylland - SV Fyn ...... handling tæller og virker Go Jylland Go FynYep, vil da gerne joine Jyderne en dag hvis det passer i kalenderen, hvis man nu ved hvornår det er kan man jo planlægge det. Det er da smart... Det skal fejres...!! haha (hvor er min fyrværkeri-smiley når jeg har brug for den??)
Argh... God ide - men jeg kan ikke nå at være med så tidligt på eftermiddagen med de mødesteder du nævner. Jeg skal rundt om eller på tværs af byen i myldre tiden i alle tilfælde og har officielt først fri kl. 17.00.
Skidegod ide med en fast køredag Jeg kommer helt sikkert til at være med på den vogn en gang eller to, men hvad med at vi nordsjællandere fandt et andet udgangspunkt? Det er nu åbent for diskussion i hvert fald. EVT. Helsingør, Hornbæk, Hørsholm, Hillerød el. lign.? God jul og godt nytår!
Hillerød el. lign.?
Citat fra: paperdraw efter December 25, 2011, 08:59:31 pmHillerød el. lign.? Jeg kender et godt startsted 10 min fra Hillerød.
Citat fra: Jannik efter December 26, 2011, 09:41:57 pmCitat fra: paperdraw efter December 25, 2011, 08:59:31 pmHillerød el. lign.? Jeg kender et godt startsted 10 min fra Hillerød. Det kommer som lidt af en overraskelse /bo
Bawl - der er altid en omvej. Kør hjemmefra i god tid
Citat fra: Søren F efter December 26, 2011, 04:47:35 pmBawl - der er altid en omvej. Kør hjemmefra i god tid Haha, ved det godt.Min rekord hjem er 159km
Hehe...Min ged er nogen gange meget tørstig, for der skal jeg tanke 2 - 3 gange fra Bagsværd til Hillerød.