Forfatter Emne: LED kørelys på SV 650 S  (Læst 7909 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: LED kørelys på SV 650 S
« Svar #15 Dato: November 29, 2011, 07:51:15 pm »
Sorry jeg lige spammer denne tråd, men er der nogen har prøvet at sætte LED lights ind i forlygten på en nøgen? Kan kun finde billeder af kåbelygter...
Ehh hvilken lygte har du, og der hvordan du får lygten åbnet? Eller er det selve strøm-delen du ikke ved hvordan man gør, ed hensyn til pakeringslyset..

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: LED kørelys på SV 650 S
« Svar #16 Dato: November 29, 2011, 07:57:53 pm »
Sorry jeg lige spammer denne tråd, men er der nogen har prøvet at sætte LED lights ind i forlygten på en nøgen? Kan kun finde billeder af kåbelygter...
Ehh hvilken lygte har du, og der hvordan du får lygten åbnet? Eller er det selve strøm-delen du ikke ved hvordan man gør, ed hensyn til pakeringslyset..


Jeg har en helt standard rund lygte. Men kan ikke lige vurdere om det overhovedet ville give nogen effekt at sætte LED ind i sådan en.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: LED kørelys på SV 650 S
« Svar #17 Dato: November 29, 2011, 08:04:24 pm »
Sorry jeg lige spammer denne tråd, men er der nogen har prøvet at sætte LED lights ind i forlygten på en nøgen? Kan kun finde billeder af kåbelygter...
Ehh hvilken lygte har du, og der hvordan du får lygten åbnet? Eller er det selve strøm-delen du ikke ved hvordan man gør, ed hensyn til pakeringslyset..


Jeg har en helt standard rund lygte. Men kan ikke lige vurdere om det overhovedet ville give nogen effekt at sætte LED ind i sådan en.
Nej det kommer jeg også til at tvivle lidt på, så den jo lige på MCG  :mrgreen:
Så ville jeg skifte til en anden forlygte hvis du skal have den Audi effekt. Eller en frontkåbe evt ?

grausen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
    • Motorcykelgalleriet
Sv: LED kørelys på SV 650 S
« Svar #18 Dato: December 19, 2011, 07:10:41 pm »
Jeg har fået nogle LED-strips med ved køb af Xenonkit. Dine for en hund og p+p

http://www.ebay.com.au/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230671277775&ssPageName=ADME:L:OU:AU:1123

Hej, se min PM til dig.

Slap dine Zenonlygter gennem tolden, eller tilkom der ekstra udgifter (jeg kan se de koster 199 USD?
Er de nemme at montere?
Er det lovligt at køre med zenon-lys (ser enormt sejt ud)

Hilsen Mikael

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: LED kørelys på SV 650 S
« Svar #19 Dato: December 19, 2011, 07:22:28 pm »
Sorry jeg lige spammer denne tråd, men er der nogen har prøvet at sætte LED lights ind i forlygten på en nøgen? Kan kun finde billeder af kåbelygter...
Ehh hvilken lygte har du, og der hvordan du får lygten åbnet? Eller er det selve strøm-delen du ikke ved hvordan man gør, ed hensyn til pakeringslyset..


Jeg har en helt standard rund lygte. Men kan ikke lige vurdere om det overhovedet ville give nogen effekt at sætte LED ind i sådan en.

http://www.louis.de/_20d21e78f0563513befac1e7f8ee97af54/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=413&list_total=27&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10034028
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: LED kørelys på SV 650 S
« Svar #20 Dato: December 20, 2011, 09:27:30 am »
Sorry jeg lige spammer denne tråd, men er der nogen har prøvet at sætte LED lights ind i forlygten på en nøgen? Kan kun finde billeder af kåbelygter...
Ehh hvilken lygte har du, og der hvordan du får lygten åbnet? Eller er det selve strøm-delen du ikke ved hvordan man gør, ed hensyn til pakeringslyset..


Tak, så har jeg da en idé om det.  :respekt:

Tror nu ikke det bliver noget jeg kaster penge efter lige med det samme.

Jeg har en helt standard rund lygte. Men kan ikke lige vurdere om det overhovedet ville give nogen effekt at sætte LED ind i sådan en.

http://www.louis.de/_20d21e78f0563513befac1e7f8ee97af54/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=413&list_total=27&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10034028
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

grausen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
    • Motorcykelgalleriet
Sv: LED kørelys på SV 650 S
« Svar #21 Dato: Januar 07, 2012, 05:12:03 pm »
hej grausen har også monteret led. købte mine bildillen husk at købe nogen hvor smd/dioden ligger ned og ikke lyser op ad.. hvis forstår hvad jeg mener .mvh pedersen
Hej Pedersen.
Jeg har nu skilt så meget ad som muligt, men tør ikke at gå videre. Har du lyst til at give en hånd med -så ville jeg blive utrolig glad.

Dan P

  • Gæst
Sv: LED kørelys på SV 650 S
« Svar #22 Dato: Januar 07, 2012, 05:15:51 pm »
Så er det bare i ovnen med lygten, og få den skilt ad :)

pedersen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Sv: LED kørelys på SV 650 S
« Svar #23 Dato: Januar 08, 2012, 12:20:55 pm »
yo grausen .ja det kan vi da godt finde ud af  :orkester:  du kan bare slåp på tråden mvh bo 26229085

grausen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
    • Motorcykelgalleriet
Sv: LED kørelys på SV 650 S
« Svar #24 Dato: Januar 08, 2012, 09:08:50 pm »
Yeah Pedersen
Tak for de billeder du har MMS'et til mig.
Jeg har nu surfet rundt et pat timer, for at finde nogle LED-strips magen til dine, men jeg bliver sgu bare mere forvirret. Der er flexible strips, vandtætte, stænktætte, SMD m.m. - men jeg syntes ikke lige jeg kan finde den type du har anvendt.
Har du tid/lyst til at hjælpe med et link, så jeg får købt de rigtige strips? :orkester: