Ja ! Begynder-race
Godt nok er de fleste maskiner i Supersport & Superbike rækkedyr, men de noget kraftigere GP maskiner er V-maskiner, hvis jeg ikke husker helt galt
Ja ja, nu er vi jo ude i gadebrug, du sammenligner vel heller ikke din bil med formel 1 principper vel??
hvis der var lavet V5 maskiner til gadebrug ville jeg da helt sikkert helst have fingre i sådan en.. Men supersport og superbike, er klasser baseret på serieproducerede maskiner, gademaskiner.
Der er intet som lyden af GP'ernes V5 maskiner... men pas på med at sammenligne dem med V2'erne.. der skal altså flere cylindre til !!
tag et smut til Assen næste år det kan godt anbefales at se det live ! og høre det live.. Fuck de lyder for svedigt !!!! (Assen i Holland er det tætteste på Danmark hvor der bliver kørt GP)
dog mener jeg at der kommer nye motorere næste år, syntes jeg hørte på et tidspunkt at de skal til at være 800 ccm istedet for 1000.
stakkels de små teams, der lige når på et par år at få udviklet motorere, og så skifter reglerne og de kan begynde helt forfra med at forsøge at finansiere hihi