Forfatter Emne: *Det bliver ikke meget mere off-topic* - Stillingsopslag  (Læst 2070 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Saaby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 50
*Det bliver ikke meget mere off-topic* - Stillingsopslag
« Dato: Oktober 17, 2005, 04:15:55 pm »
Hey!

Se... Det her er lidt utraditionelt, det her, men jeg (og dermed min arbejdsgiver) har nogle problemer med at finde en ny medarbejder og leder i øjeblikket med lys og lygte, og jeg tænkte... Hey! - Mon ikke der er et par IT-teknikere blandt jer!? (Det ved jeg der er, men mon der også er nogen som søger nye udfordringer? ...Eller kender en der gør? 8) ).

Vi leder efter en med Unix/Linux drifterfaring...

Stillingen:
 - Du kommer til at indgå i et driftsteam i Unix/Linux afdelingen i et "mindre firma" - ca. 30 ansatte, og kommer til at arbejde med den daglige drift af vores servere som driver Surftown systemerne ( http://www.surftown.dk ... / .com, .se, .nu, .fr, .de osv.).

Dine kvalifikationer:
 - Du har arbejdet med Unix/Linux drift før, og/eller har på anden måde erfaring med Linux og de gængse applikationer... Mysql, Apache, mailservere osv.

Skriv mig en PM, ASAP, da jeg desværre kun har et par dage tilbage til deadline. ;-)

- Hey!  ...Er det ikke første gang der har været stillingsopslag herinde?! :D - Håber det er OK ;-)

/Saaby
Honda CBR929RR

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
*Det bliver ikke meget mere off-topic* - Stillingsopslag
« Svar #1 Dato: Oktober 17, 2005, 07:32:59 pm »
Hey prøv at spørg SVea hun har MAC det er vel lige så skævt som det linux-haløjsa :?:  :?:   :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
*Det bliver ikke meget mere off-topic* - Stillingsopslag
« Svar #2 Dato: Oktober 17, 2005, 08:52:33 pm »
Citat fra: Jannik
Hey prøv at spørg SVea hun har MAC det er vel lige så skævt som det linux-haløjsa :?:  :?:   :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


Skævt hvad mener du :?:  :?:  :?: linux vil da aldrig blive mere skævt end det der Windåse virus spywareramte stjæl mine penge bsod uforståelige Redmond propritære BS ptøj.. jeg spytter i din retning  8)
   

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
*Det bliver ikke meget mere off-topic* - Stillingsopslag
« Svar #3 Dato: Oktober 17, 2005, 11:14:35 pm »
Citat fra: Jannik
Hey prøv at spørg SVea hun har MAC det er vel lige så skævt som det linux-haløjsa :?:  :?:   :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

http://www.fuckmicrosoft.com/  :evil:  :evil:  :evil:
Nu er det faktisk min søn og hans far, der er mest Mac mennesker... Men det kunne da godt være, at knægten skulle have et lille job efter skole :roll:  :roll:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Saaby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 50
*Det bliver ikke meget mere off-topic* - Stillingsopslag
« Svar #4 Dato: Oktober 18, 2005, 02:13:20 pm »
Hehe, ja nu er jeg ikke selv på nogen måde religiøs eller noget, men jeg er sq godt nok glad for at jeg ikke skal bumle med både vira, spyware og andet lort! :evil: :!: - Men hva.... Hver sin smag, jo :roll: ;-)
Honda CBR929RR