Forfatter Emne: Fy for ....  (Læst 1578 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Fy for ....
« Dato: Oktober 16, 2005, 10:15:15 am »
To dræbt i voldsom trafikulykke
To dræbt ved voldsom ulykke mellem motorcykel og personbil. Gravid passager i bilen fik fødslen sat i gang på hospitalet
 

/ritzau/ - 23:29 - 15. okt. 2005  
 
 
To mænd blev dræbt i en voldsom trafikulykke på Hjørringvej ved Nørresundby, da en motorcykel lørdag aften ved 18-tiden kolliderede med en personbil.

En højgravid passager i bilen er tilsyneladende sluppet uskadt, men ifølge Ritzaus oplysninger er hun bragt til sygehuset, hvor fødslen blev sat i gang med det samme.

Ifølge vagthavende ved Aalborg Politi kom motorcyklen kørende med alt for høj fart, da bilen var ved at foretage et venstresving ind på en tankstation og blev ramt direkte i siden.

- En anden motorcyklist, som kom kørende bagefter, har forklaret, at den forulykkede motorcykel kørte med meget, meget høj hastighed. Så bilisten har formentlig slet ikke nået at reagere, siger vagthavende ved Aalborg Politi, der sent lørdag fortsat var i gang med at underrette pårørende til de dræbte.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Re: Fy for ....
« Svar #1 Dato: Oktober 17, 2005, 07:43:32 am »
Det er uhyggeligt.
Pas på derude.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Fy for ....
« Svar #2 Dato: Oktober 17, 2005, 09:37:09 am »
At en eller anden idiot slår sig selv ihjel, ved at køre som en gal, rør mig ikke det helt store.  :cry:
Men når en  !@*&%! knaldhætte tager andre med sig bliver jeg sgu sur  :evil:
Eneste trøst er, at han ikke kan gøre det igen!  :?
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Bongers

  • Gæst
Fy for ....
« Svar #3 Dato: Oktober 17, 2005, 09:48:05 am »
Jeg håber at B2 er mere inde i tingenes forløb, ned de 7 linjer der står her i tråden :roll:  :roll:

Der står kun han køre med ”meget, meget høj hastighed” – hvem afgøre hvad ”meget, meget høj hastighed” er, og under hvilken forhold og forløb  :?  :?

Der står ingen gang hvem der er dræbt.. det kan de være at MC overlevet !!! og fordi han køre stærkt er der sikker flere uheldige faktorer der kombineres – evt. lav sol, søndagsbilist, glatføre, træt mcbilist !!

Og synes at artiklen er skrevet at en MC antagonistisk skribent – som skriver det ud fra sine engen fordømmelse af MC. (og dem synes jeg der er mange af!!)

Men der kan være at B2 har ret – og har bare kørte hjerne dødt :evil:  :evil: men husk på der sidder nogen tilbage med et tab !!

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Fy for ....
« Svar #4 Dato: Oktober 17, 2005, 11:32:23 am »
Citat fra: B2
At en eller anden idiot slår sig selv ihjel, ved at køre som en gal, rør mig ikke det helt store.  :cry:


Jeg har det på samme måde, også med Spritbilister.
Men at de gør det steder hvor de kan ramme andre, det forstår jeg ikke at de kan få sig til.  :evil:


Citat fra: Bongers
Der står ingen gang hvem der er dræbt.. det kan de være at MC overlevet !!! og fordi han køre stærkt er der sikker flere uheldige faktorer der kombineres – evt. lav sol, søndagsbilist, glatføre, træt mcbilist !!


Det er MC'isten og chaufføren af bilen der blev dræbt. Det var en venstre svingene bil der blev ramt af overhalende. Så vidt jeg har hørt.

Citat fra: Bongers
Og synes at artiklen er skrevet at en MC antagonistisk skribent – som skriver det ud fra sine engen fordømmelse af MC. (og dem synes jeg der er mange af!!)


De fleste ligger mest mærke til MC'er i trafikken når de kommer drønende forbi. Resten ligger de ikke mærke til.
Så aviserne skriver det der sælger.  :?