Forfatter Emne: En positiv historie fra nattelivet  (Læst 4456 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
En positiv historie fra nattelivet
« Dato: November 06, 2011, 03:30:01 pm »
Syntes lige jeg vil dele en af de bedre historier fra en bytur i går.

Vi var en flok venner med påhæng der var taget på Drop In for at høre live musik. Sidst på natten inden stedet lukker, ser nogen af os nogle udenlandske gutter der går tjekker folks jakker og tasker ud.

Vi får øjenkontakt med den ene af dem, men hans makker fik alligevel sneget en hånd bag os og nuppede min kærestes taske der stod på bardisken, uden vi opdagede det (vi fatter stadig ikke hvordan faen han bar sig ad).

2-3 minutter efter de er gået, opdager min kæreste at tasken er væk og vi begynder alle at lede efter den, men desværre uden held. Da hun nævner at hendes mobil (en iPhone 3GS) også lå i tasken, fik jeg idéen om at prøve App'en "Find My iPhone", som alle vores computere og mobiler er sat op med.

Bingo - mobilen er et par gader væk rundt om hjørnet, hvorpå 3 af os løber hastigt i retningen af den. Da vi når frem til et diskotek og kan se på radaren at mobilen er derinde et sted, får vi fat i dørmanden og forklarer situationen. Politiet bliver tilkaldt og vi går ind for at se om vi kan finde dem.

Lang historie gjort kort, så finder vi begge 2 og efter lidt tumult bliver begge lommetyve lagt på gulvet indtil politiet kommer og arrasterer dem (sjællendt har mit knæ i ryggen på en anden mand følt så tilfredsstillende).

På dem finder vi min kærestes iPhone, en rygsæk med tyvekoster (går vi ud fra) samt 3 andre pigers punge og garderobenumre. Min kærestes taske var for længst smidt væk og blev ikke fundet, men de 2 a-holes som sikkert var fra Rumanien eller lign. blev knaldet på fersk gerning og blev fremstillet for retten allerede i morges.

Politiet sagde at på baggrund at de konkrete beviser der var på dem, ville de blive straffet og efterfølgende udvist fra Danmark. De er jo en sølle straf, men for en gangs skyld blev de taget i deres lort og "man-handled" derefter. :respekt: :orkester:

Selvom det er pisse irriterende at tasken er væk og vi nu skal til at erstatte samtlige kort osv., så var det en suveræn fornemmelse at fange sådan 2 klaphatte på fersk gerning.

En ting er sikkert, vi har altid vores GPS tracking aktiveret på alle vores enheder fra nu af.  :evil:

Nu skal der plejes tømmermænd, så go søndag til jer alle.



Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #1 Dato: November 06, 2011, 05:14:25 pm »
Så ka de fandme lære det.. :thumbsup:
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #2 Dato: November 06, 2011, 05:35:03 pm »
for en gangs skyld var overvågning til gavn, jeg mener de burde have været hængt fra mobilkran på rådhuspladsen til skræk og advarsel.   :mrgreen:
det burde sætte en begrænsning for andre tyveknægtes iver efter at bruge DK til berigelseskriminalitet. :brok:
jaja ved godt i siger jeg er blødsøden, men jeg har bare et meget stort hjerte :hand:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

motormouth

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 111
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #3 Dato: November 06, 2011, 07:11:00 pm »
Er det ikke snart på tide at indføre sharia, så ville de have manglet en hånd og være lettere at genkende næste gang. :innocent:

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
En positiv historie fra nattelivet
« Svar #4 Dato: November 06, 2011, 07:13:50 pm »
Utroligt hvad man man med en iPhone :-)

Godt gået! Og fuldt fortjent at de måtte en tur i gulvet.


Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

ANDERSHP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 279
En positiv historie fra nattelivet
« Svar #5 Dato: November 06, 2011, 07:27:41 pm »
Godt gået
Drengerøve har ingen alder!!

Dan P

  • Gæst
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #6 Dato: November 06, 2011, 07:51:08 pm »
Godt gået, men det er satme heldigt at skiderrikerne ikke nåede at rykke simkortet ud...

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #7 Dato: November 06, 2011, 10:11:54 pm »
Yeah, bitch!  :whipped:  Sådan! :club:


Godt gået, men det er satme heldigt at skiderrikerne ikke nåede at rykke simkortet ud...

Skal der så lidt til at ødelægge den smarte feature??
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #8 Dato: November 06, 2011, 10:53:08 pm »
Yeah, bitch!  :whipped:  Sådan! :club:


Godt gået, men det er satme heldigt at skiderrikerne ikke nåede at rykke simkortet ud...

Skal der så lidt til at ødelægge den smarte feature??

Ja men det er ikke lige til at tage ud, uden det rigtige stykke værktøj  :D
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Mallen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
  • 1000 % SVIN !
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #9 Dato: November 07, 2011, 03:37:40 pm »
Yeah, bitch!  :whipped:  Sådan! :club:


Godt gået, men det er satme heldigt at skiderrikerne ikke nåede at rykke simkortet ud...

Skal der så lidt til at ødelægge den smarte feature??

Ja men det er ikke lige til at tage ud, uden det rigtige stykke værktøj  :D

Ahh værktøj og værktøj.. en nål, clips, hårnål eller lignende kan gøre arbejdet :)

Men af ren nysgerrighed.. hvordan fungerede den GPS funktion.. Har selv iphone, så det må jeg da lige ha installeret!

Men fantastisk historie ! Det er jo som sød musik at høre, at sådanne folk bliver straffet og smidt af helveds til !
« Senest Redigeret: November 07, 2011, 03:40:04 pm af Mallen »
Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #10 Dato: November 07, 2011, 05:32:22 pm »
Yeah, bitch!  :whipped:  Sådan! :club:


Godt gået, men det er satme heldigt at skiderrikerne ikke nåede at rykke simkortet ud...

Skal der så lidt til at ødelægge den smarte feature??

Ja men det er ikke lige til at tage ud, uden det rigtige stykke værktøj  :D

Ahh værktøj og værktøj.. en nål, clips, hårnål eller lignende kan gøre arbejdet :)

Men af ren nysgerrighed.. hvordan fungerede den GPS funktion.. Har selv iphone, så det må jeg da lige ha installeret!

Men fantastisk historie ! Det er jo som sød musik at høre, at sådanne folk bliver straffet og smidt af helveds til !

selv hvis man fjerner SIM kortet, Tracker den igen med det nye Sim kort, eller hvis den bliver hucket op til et WIFI
http://iphoneguide.dk/tips-tricks/tirsdags-tip-ops%C3%A6tning-af-gratis-find-my-iphone/
det skal til denne "falske" trykhed siges den er ret nem at slå fra!
men låser man sine mail instillinger via begrænsninger, skal telefonen slukkes helt eller Total nulstilles via en PC for det kan fjernes

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #11 Dato: November 07, 2011, 05:36:30 pm »
Udover det Tillykke med generhvervelsen!

men generelt er folk alt for sløsede med sikkerhedden, her tænker jeg ikke så meget på selve telefonen, den kan Forsikringen som regel efrstatte, men det er mere alt det på den, Mail billeder autologin til Fb. og meget mere.
en rigtig tyv får som regel mere for indholdet på Smart phones end for selve hardwaren...

Res SVèr

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
  • min SVèr
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #12 Dato: November 07, 2011, 06:46:38 pm »
godt gået
synd at han kun fik et knæ i ryggen :club:

Morten1970

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • Forskellen på drenge & mænd - prisen på deres gear
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #13 Dato: November 09, 2011, 08:06:19 pm »
Gregers...

Jeg har været hos min kæreste i en uge i Husum - og jeg ville med GLÆDE ha' trykket dit knæ hårdere...
Men hvor er det da fedt at de kan lære det  :thumbsup:

Har ikke alt det fis på min - men hvis nogen kan bruget et knæ i Østjylland - så sig til...

/Morten
SV650SA K7, Devil Carbon, lille nr. plade holder
Fuldkåbe, Hugger, Egosæde, LED blink

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: En positiv historie fra nattelivet
« Svar #14 Dato: November 09, 2011, 10:46:27 pm »
Gregers...

Jeg har været hos min kæreste i en uge i Husum - og jeg ville med GLÆDE ha' trykket dit knæ hårdere...
Men hvor er det da fedt at de kan lære det  :thumbsup:

Har ikke alt det fis på min - men hvis nogen kan bruget et knæ i Østjylland - så sig til...

/Morten
Jeg har hørt dem fra Polen, Rumænien og andre østlande har mælketænder.
Så forstår ikke den menneskelige behandling med et knæ i ryggen?!? Mælketænderne er vel til for det samme? + Tandfeen kommer om natten og lægger penge til dem. Win Win for jer alle sammen. Ud med de tænder næste gang, ellers ring, jeg har et mobilt bat, der har facon så det passer lige til kæften på flabede tyveknægte mm.