Forfatter Emne: Så kan jeg lære det!  (Læst 1928 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MKN

• Sandt SVin
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Så kan jeg lære det!
« Dato: Oktober 14, 2011, 06:47:35 pm »
Høj sol og med udsigt til dejligt vejr resten af dagen, blev SVinet startet og kursen sat mod Stevns Klint. Og herfra startede uheldene så.

1. KØ (Hvorfor havde jeg ikke forudset at det er efterårsferie i næste uge, og alle familier skal tidligt afsted)

2. Fartkontrol i Køge = endnu mere kø.

3. Vejarbejde, indsnævret til 1 spor i Strøby Egede = Endnu mere kø.

4. Fartkontrol i Køge på vejen hjem = Kø igen!

5. Løber tør for Benzin på M3 fordi jeg tror den kan gå 280km på en tankfuld og ikke kun 270.

Hvad mere er der at sige end  :club: :lmao: :whipped: :brok: :rant: :rant: :rant: :lmao: :lmao: :club: :club: :whipped: :whipped: :brok: :brok:

Nu ryger den i stald, så den er klar til næste års eskapader.

/Martin N  :mrgreen:
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Nick

• Sandt SVin
Sv: Så kan jeg lære det!
« Svar #1 Dato: Oktober 14, 2011, 07:07:02 pm »
jeg tør dårligt køre over 210 km på min tank! :-D men fuck noget bæ :-p
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #2 Dato: Oktober 14, 2011, 07:51:56 pm »

Har kørt 230km på en tank på min SV1000  :mrgreen:
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Brix

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Oktober 14, 2011, 07:56:19 pm »
Jeg kører ikke over 200km, er 1 gang kørt tør ved 210km og det er ikke engang en 1000'er. Har nu også min mistænkt for at køre med en for fed blanding. Tror ikke dem der har indstilt ECU'en, efter den fik anden potte på, har gjort det helt rigtigt.
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

GreenDevil

• Plastikrocker
  • ZX-6 aka kællingen
« Svar #4 Dato: Oktober 14, 2011, 08:22:46 pm »

Der er da vist byttet om på tallene der Nick - det må være 120 der er det rigtige ;)
Dont drive faster than your angels can fly - or outrun the devil!
Either one works.

Customløsninger af cykler sælges; speciale i tankbuler og ridser!
Pris: et komplet sæt læder incl. støvler og hjelm.

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #5 Dato: Oktober 14, 2011, 08:31:31 pm »
Læser kun én fejl fejl her: Du valgte IKKE de små veje  :club: SÅ kan du lære det.  [afro|
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

haldo

• Roadracer
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
« Svar #6 Dato: Oktober 14, 2011, 08:43:44 pm »
Hvem holder i kø på MC?  :innocent:

MKN

• Sandt SVin
Så kan jeg lære det!
« Svar #7 Dato: Oktober 14, 2011, 10:15:53 pm »
Sircajun: Nej, det gjorde vi godt nok ikke, så havde det taget en halv eftermiddag (hvilket det så endte med alligevel)

Haldo: På en 1 sporet vej er det svært at køre mellem bilerne :D Men på de flersporede kørte jeg selvfølgelig (ikke) mellem bilerne :D
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
Så kan jeg lære det!
« Svar #8 Dato: Oktober 15, 2011, 09:12:06 am »
Martin hvis du kan få mere end 200km ud af en tank på dit svin jævnligt, så har du værsgod at fortælle hvordan du gør det! ;-)

Min blinker stort set altid omkring de 140-150km, hvilket er lavt (den skal så meget ha en PC III på til næste sæson) men 270km... det lyder sgu vildt i mine ører??
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

kim r

• Plastikrocker
« Svar #9 Dato: Oktober 15, 2011, 09:22:52 am »
Nu er det jo ikke  SV jeg kører på mere, men a bmw kører ca 500 km. på en tankfuld og det er dejligt ikke at skulle tanke så tit når det er hver dag den bliver brugt. :thumbsup:

MKN

• Sandt SVin
Så kan jeg lære det!
« Svar #10 Dato: Oktober 15, 2011, 09:22:57 am »
Martin hvis du kan få mere end 200km ud af en tank på dit svin jævnligt, så har du værsgod at fortælle hvordan du gør det! ;-)

Min blinker stort set altid omkring de 140-150km, hvilket er lavt (den skal så meget ha en PC III på til næste sæson) men 270km... det lyder sgu vildt i mine ører??

Normalt kører jeg 250km på en tank før jeg tanker. Så fylder jeg omkring 14,5/15.0 liter på. Jeg kører med PCIII, ellers ikke noget vildt. I går havde den kørt 17km/l. Så måske PCIII var værd at investere i?

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
« Svar #11 Dato: Oktober 15, 2011, 09:35:56 am »

Normalt kører jeg 250km på en tank før jeg tanker. Så fylder jeg omkring 14,5/15.0 liter på. Jeg kører med PCIII, ellers ikke noget vildt. I går havde den kørt 17km/l. Så måske PCIII var værd at investere i?

FA MotoSport har allerede givet tilbud på en PCIII, som skal sættes på til næste sæson! ;)
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.