Forfatter Emne: Et billed fra en fotovogn ?  (Læst 5391 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik306

• Sandt SVin
Et billed fra en fotovogn ?
« Svar #15 Dato: Oktober 20, 2011, 04:23:09 pm »
Jeg VED med sikkerhed at de desværre tager overhalingsbanen. Og jeg vil så gætte på at de også tager inderbanen....
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Et billed fra en fotovogn ?
« Svar #16 Dato: Oktober 21, 2011, 08:25:28 am »
Jeg er også blevet knipset i begge baner i bil... flere gange... på samme sted :loser:

Alle gangene har vi været under 10 km/t  :loser: :loser: :loser:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Graver

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #17 Dato: Oktober 21, 2011, 09:42:18 am »
Da amagermotorvejen og opkørselen til Fields var under konstriktion blev jeg blitzet af en fotovogn midt i vejarbejdet med 132 km/t (AV). Jeg kørte i yderbanen og var ved at overhale sneglene i inderbanen.
Fotoet var MEGET velligende og jeg forhørte mig endda hos en af min fars kammerater der er panser, om politiet må fotografere i et vejarbejde. Det må de gerne og der var ingen tvivl.
Dommen blev 3500kr i bøde, ny teoriprøve, ny køreprøve og 3 års betinget frakendelse af pappet for at køre 82% for stærkt. Heldigvis havde jeg ikke motorcykel der :D og det var længe inden de regler der i dag.

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #18 Dato: Oktober 21, 2011, 05:56:48 pm »
fedt, så er der stadig mulighed for det er ham der blæste uden om mig der blev blitzet :mrgreen:
 :whipped:
jeg krydser fingre og håber det var ham. kan godt bruge den tusse mere fornuftigt end til en bøde :)
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr