Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Takker for det hele.. Nu glæder jeg mig bare til at komme ud og køre .. SKURKENFRADALLAS : Jeg er fra det mørke vestjylland, og ejer masser af kamphunde, vånben og andet der holder tyvene væk
True that... Hun var faktisk stand-godte for Suzuki-importøren på MC messen (KBH) i 09. Så hun har faktisk prøvet det af før og jeg synes at det virkede den gang Det må blive et vinterprojekt med SVen...
Citat fra: skurkenfradallas efter Oktober 10, 2011, 03:51:35 pmTrue that... Hun var faktisk stand-godte for Suzuki-importøren på MC messen (KBH) i 09. Så hun har faktisk prøvet det af før og jeg synes at det virkede den gang Det må blive et vinterprojekt med SVen...Blærerøv, min kæreste var nummerpige, for Samsø kartoffelplukkere i 1978...
Citat fra: Mr.Sv efter Oktober 10, 2011, 02:39:07 pmTakker for det hele.. Nu glæder jeg mig bare til at komme ud og køre .. SKURKENFRADALLAS : Jeg er fra det mørke vestjylland, og ejer masser af kamphunde, vånben og andet der holder tyvene væk SUK!Jeg har kun en lille bidsk blondine gående der hjemme... Det giver forsikringen ikke meget for! Tænker dog på at overtale hende til at posere lidt sammen med SV'en og joine fotokonkurrencen. men det ville næsten være snyd
Citat fra: skurkenfradallas efter Oktober 10, 2011, 03:22:13 pmCitat fra: Mr.Sv efter Oktober 10, 2011, 02:39:07 pmTakker for det hele.. Nu glæder jeg mig bare til at komme ud og køre .. SKURKENFRADALLAS : Jeg er fra det mørke vestjylland, og ejer masser af kamphunde, vånben og andet der holder tyvene væk SUK!Jeg har kun en lille bidsk blondine gående der hjemme... Det giver forsikringen ikke meget for! Tænker dog på at overtale hende til at posere lidt sammen med SV'en og joine fotokonkurrencen. men det ville næsten være snyd blærerøv
Citat fra: langemand efter Oktober 11, 2011, 07:05:31 pmCitat fra: skurkenfradallas efter Oktober 10, 2011, 03:22:13 pmCitat fra: Mr.Sv efter Oktober 10, 2011, 02:39:07 pmTakker for det hele.. Nu glæder jeg mig bare til at komme ud og køre .. SKURKENFRADALLAS : Jeg er fra det mørke vestjylland, og ejer masser af kamphunde, vånben og andet der holder tyvene væk SUK!Jeg har kun en lille bidsk blondine gående der hjemme... Det giver forsikringen ikke meget for! Tænker dog på at overtale hende til at posere lidt sammen med SV'en og joine fotokonkurrencen. men det ville næsten være snyd blærerøv Lange, du er men største fotoentusiast jeg kender... Det kunne meget vel være dig jeg ringede til