Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej drenge og kvinderJeg er i den heldige ejer af en Sv 650s fra Maj måned 2007 og kunne godt tænke mig at få "optimeret" motoren på svinet men jeg syntes det er vildt svært at finde dele til den.. Og så er mit spørgsmål til jer om der er nogle der ved hvor jeg kan finde dele til den og eventuelt ved hvilke dele jeg skal fokusere mest på at "optimere" Håber i kan hjælpe
Skal jeg sælge den bliver det med tab og da jeg har købt den i år har jeg ikke lyst til at gå af med den endnu, men jeg vil gerne forbedre den der hvor det kan lade sig gøre til rimelige penge. Problemet er bare at jeg ikke kan finde nogle der har en powercommander til den som vil virke ordentlig på de
Citat fra: Super V2en efter Oktober 10, 2011, 08:51:31 amSkal jeg sælge den bliver det med tab og da jeg har købt den i år har jeg ikke lyst til at gå af med den endnu, men jeg vil gerne forbedre den der hvor det kan lade sig gøre til rimelige penge. Problemet er bare at jeg ikke kan finde nogle der har en powercommander til den som vil virke ordentlig på deDu taber vel ikke mere end en der vil sælge sin 1000´er??? Lad nu det ligge.Du har mulighed for at skifte knasterne ud og få den til at trække "næsten" som en 1000´er.Alex gjorde det med sin oldschool og den trak sgu super godt. Skal jeg høre ham om hvor han købte dem?
Hvis du har 40000 Kroner i overskyl så har jeg en adresse i Tyskland Du får en stør slagvolumen fra 780 ccm skivtet knasterne en ny afstemning på rulefeld og til sist har du ca. 95 heste!!!og husk du skal send hele maskine til tyskland så koster nok en lidt ekstra