Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvis Sajmon og dig ikke kan få jeres tidsskemaer til at passe er du velkommen til at låne en baghjuls løfter og værktøj hos mig i Valby, jeg vil dog ikke være den store hjælp selvom det er en ret simpel ting , jeg er først hjemme kl ca. 16
Citat fra: -BR- efter Oktober 07, 2011, 09:24:14 amHvis Sajmon og dig ikke kan få jeres tidsskemaer til at passe er du velkommen til at låne en baghjuls løfter og værktøj hos mig i Valby, jeg vil dog ikke være den store hjælp selvom det er en ret simpel ting , jeg er først hjemme kl ca. 16Takker. Men når man er født med 10 tomler er de fleste ting svært, haha!
Citat fra: MartinN86 efter Oktober 07, 2011, 09:33:32 amCitat fra: -BR- efter Oktober 07, 2011, 09:24:14 amHvis Sajmon og dig ikke kan få jeres tidsskemaer til at passe er du velkommen til at låne en baghjuls løfter og værktøj hos mig i Valby, jeg vil dog ikke være den store hjælp selvom det er en ret simpel ting , jeg er først hjemme kl ca. 16Takker. Men når man er født med 10 tomler er de fleste ting svært, haha!Præcis men man lærer det selvfølgelig heller ikke hvis man ikke selv prøver, men det er jo fedt lige at se en anden gøre det før man selv skal prøve
Hej gutter. Nu tror jeg at jeg har fundet fejlen, og det skyldens en pænt slatten kæde som skal strammes. Da jeg ikke har nogen baghjuls løfter ville jeg høre om nogen i København eller omegn kunne være behjælpelig, måske allerede i dag mod lidt betaling?
du skal bare lige huske at have en stor top til et topnøglesæt (jeg mener det er 32 eller 36 mm) for at løsne baghjulet først inden, du begynder at flytte på stilleskruerne, men ellers er det helt rigtigt - du kan sagtens gøre det mens den står på almindeligt støtteben.