Forfatter Emne: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)  (Læst 10585 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #15 Dato: August 29, 2011, 11:49:05 pm »
Maybe so...

...

Med det sagt - så synes jeg bare ikke at hverken Villy eller Helle har statsmandsformat. Især ikke ovenstående taget i betragtning og...

[... er der nogen der har luret at jeg er økonom?!

Det var ca. hvad jeg fik ud af det lange indlæg... :oops: Jeg er trods alt kun en simpel elektriker...  :lmao:
At læse det mindede mig om dengang jeg så en forsker forklare hvad de lavede i CERN.  :innocent:

til gengæld kan jeg forholde mig til at hvis en propagandavideoer handler om at interviewe et papskilt, så er man simpelt hen ikke voksen nok til at sidde i regering!
Lige som vores "dejlige" lokale indslag fra Odense høre til samme blok:
En dag i Vollsmose-ghettoen

Problemet er at det kan godt være Helle ikke har formattet, men det synes jeg godt nok heller ikke Lille-Lars har!
Hvordan folk så snakker engelsk kan jeg ikke hidse mig op over - bliver hele pisset ikke normalt tolket? Mon ikke det er en fejl Villy stadig græder over bag lukkede gardiner?  :huh:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #16 Dato: August 30, 2011, 12:07:17 am »
Problemet er at det kan godt være Helle ikke har formattet, men det synes jeg godt nok heller ikke Lille-Lars har!

Måske ikke - men han har dælme bedre styr på økonomien og det er min største bekymring ift. landets og velfærdssamfundets vel. Hvis ikke vi kan redegøre for præcis hvordan vi agter at betale for tingene - så har vi jo et fælles problem.

Lars var byrådsmedlem i den kommune jeg har tilbragt mange teenageår i og der blev mit dårlige indtryk af ham grundlagt. DOG vil jeg sige at han har oppet sig gevaldigt siden han kom bag roret og har modnet sig med ansvaret. Det ville Helle sikkert også kunne - men igen... økonomien er bare højest på min agenda fordi jeg mener det er det mest fundamentale og afgørende problem for os alle (ikke nødvendigvis det mest værdifulde eller medmenneskelige).

Hvordan folk så snakker engelsk kan jeg ikke hidse mig op over - bliver hele pisset ikke normalt tolket? Mon ikke det er en fejl Villy stadig græder over bag lukkede gardiner?  :huh:

Både og... Vi lever i en efterhånden ret så globaliseret verden og vores statsoverhovede bør være et godt ansigt udadtil for at vi som miniput-land på den internationale scene kan gøre vore interesser gældende. Hvis man taler så ringe engelsk som Villy gør bør man bare lade være og stole på sin oversætter. Det gør alle sydeuropæerne også som INTET engelsk taler! Problemet er at han kan lidt og siger noget forfærdeligt sludder når han prøver.

Sikke en usmagelig og hadopildnende propagandavideo  :loser:

aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #17 Dato: August 30, 2011, 08:52:38 am »
Har ikke truffet valget endnu, men lige PT står den imellem

Stemmer ikke
Stemmer Blankt

 :shock:

Synes ikke der er nogen som er værd at stemme på.....
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #18 Dato: August 30, 2011, 09:27:33 am »
Lige som vores "dejlige" lokale indslag fra Odense høre til samme blok:

Hold da fest, hvor pinligt!   :tie:
I morgen-tv var der også nogle slagsange. Hooold da fest, hvor ringe!  Hold nu kæft med alt det pjat og hold Jer til det I ved noget om (eller burde vide noget om)!
Politik er noget underligt noget! Jeg kunne godt tænke mig "specs" på hver eneste politiker/parti. Så ville det være nemmere at vælge - præcis som når man savler motorcykler.


Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #19 Dato: August 30, 2011, 10:15:30 am »
jeg syns dem der går efter personlige stemmer er de bedste:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #20 Dato: August 30, 2011, 10:21:25 am »
flere jobs:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #21 Dato: August 30, 2011, 10:32:20 am »
Politik er noget underligt noget! Jeg kunne godt tænke mig "specs" på hver eneste politiker/parti. Så ville det være nemmere at vælge - præcis som når man savler motorcykler.
Lige præsis!
Det kunne gøre det meget lettere for os "almindelige" folk.
Tror Skurken har den fordel/ulempe at han faktisk forstår de tal de snakker om, jeg gør i hvert fald ikke.
Jeg ved kun at statestik er det mest upålidelige der findes, da den stort set altid kan stilles op til ens egen fordel.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #22 Dato: August 30, 2011, 11:13:53 am »
Lige som vores "dejlige" lokale indslag fra Odense høre til samme blok:

Hold da fest, hvor pinligt!   :tie:
I morgen-tv var der også nogle slagsange. Hooold da fest, hvor ringe!  Hold nu kæft med alt det pjat og hold Jer til det I ved noget om (eller burde vide noget om)!
Politik er noget underligt noget! Jeg kunne godt tænke mig "specs" på hver eneste politiker/parti. Så ville det være nemmere at vælge - præcis som når man savler motorcykler.

Kan man måle troværdighed i eks. kubik?

Hvis jeg boede i Norge ville jeg stemme på Tove Lill Loyte  :whatever:

http://www.google.com/search?um=1&hl=da&newwindow=1&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&biw=1920&bih=912&tbm=isch&sa=1&q=Tove+Lill+Loyte&oq=Tove+Lill+Loyte&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=16438l16438l0l16788l1l1l0l0l0l0l119l119l0.1l1l0
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #23 Dato: August 30, 2011, 11:46:16 am »
Kan man måle troværdighed i eks. kubik?

Nej, men så må vi opfinde et politisk rullefelt   :mrgreen:


Øv, jeg har lige "like'ed" hende Tove på fjæsbogen, men der er ingen billeder på hendes fan(info)side  :cry:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #24 Dato: August 30, 2011, 06:27:56 pm »
Har hørt, at TV3 er igang med at planlægge optagelse af en særudgave af Luksusfælden. Optagelserne begynder d. 16 september og løber ca. 4 år frem. Se hvordan parret Helle og Villy på grund af et overforbrug af røde roser og tomme løfter bliver nødt til arbejde 12 minutter mere og sælge hendes Gucci sko og tasker og hans nodehæfter fra lærerseminaret for at få begyndt på gældsafviklingen.

behøver vel ikke sige hvor jeg stemmer
nu med yamaha fz1 2008

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #25 Dato: August 30, 2011, 06:33:47 pm »
Har hørt, at TV3 er igang med at planlægge optagelse af en særudgave af Luksusfælden. Optagelserne begynder d. 16 september og løber ca. 4 år frem. Se hvordan parret Helle og Villy på grund af et overforbrug af røde roser og tomme løfter bliver nødt til arbejde 12 minutter mere og sælge hendes Gucci sko og tasker og hans nodehæfter fra lærerseminaret for at få begyndt på gældsafviklingen.

behøver vel ikke sige hvor jeg stemmer

HA HA :D Go' humor ;-)

/bo
MC-løs :-/

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #26 Dato: August 30, 2011, 08:27:20 pm »
flere jobs:
400.000 jobs? Blow jobs?
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #27 Dato: August 31, 2011, 05:39:46 pm »
Nu der alligevel spammes lidt i valg-tråden.

 :afro:

Klumben feat. Mighty Mala - Du En Lort
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #28 Dato: August 31, 2011, 06:18:47 pm »
En kvinde faldt inde ved christiansborg... Villy søvndal kom forbi og hjalp hende op.... tak tak sagde kvinden.... det var så lidt sagde Villy.... men du kan jo takke ved at stemme på mig ved valget....... Kvinden. det er altså knæet jeg har slået og ikke hoved....
nu med yamaha fz1 2008

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Sv: Folketingsvalg - Hvad stemmer du? (ANONYM AFSTEMNING)
« Svar #29 Dato: August 31, 2011, 08:24:55 pm »
En mand går rundt på Rådhuspladsen i København og fodrer duer.
- Kom her, mine små socialdemokrater, kom her, siger han.

Lidt efter kommer Helle T. forbi svingende med sin Gucci-taske og med stor undren spørger hun:
- Hvorfor kalder du duerne for socialdemokrater???

- Jo, siger manden, de ligner til forveksling; for se når de sidder deroppe på gesimserne HØJT hævet over alle os andre, så skider de på os, men her nede på jorden, så æder de af hånden.

 :innocent:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator