Forfatter Emne: HJÆÆÆÆLP...søger hjælp,til at skifte olie og pakninger på min sv 650.  (Læst 3354 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kisser

  • Gæst
HJÆÆÆÆLP...søger hjælp,til at skifte olie og pakninger i mine forgaffelben på min sv 650.
« Senest Redigeret: August 25, 2011, 11:37:28 am af Kisser »

Husum

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 348
Ahvafornogetsigerdu?  :shock:
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Har,købt matrialer....fattig,hjælper gerne til og fuld forplejning.Ikke råd,til prof.efter mistet blå Bandit 650 og købt sv 650 :loser: og Clubben ikke tid...(den,eneste,der gerne vil,har hænderne fulde)Har.ikke råd til 1400 kr og ikke lyst til flyvetur :innocent:Har ikke,LYST til at skille dem ad,på såkaldte `skrue aftener`da,man ikke kan forvente at,nogen dukker op,skal kører tur,spise kage eller drikke sig i hegnet!Da,jeg er afhængig,af mit eneste trasport middel :twisted:
www.laeratlavemellemrumefterkommaogpunktumsaaandrekanforstaahvadduskriverpaadiversefora.dk    :brok:

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Én ting ad gangen!

Hvilke pakninger er det der skal skiftes??

Olie i motor eller forgaffel?
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Kisser, du starter din tråd med ønske om hjælp til at skifte noget ingen ved hvor befinder sig, og du rakker samtidigt din klub ned for manglende samarbejde - kan du selv forstå hvorfor ingen har hjulpet dig indtil nu ?

Jeg vil sgu ikke hjælpe dig, hvis du altid opfører dig sådan...

Prøv igen !
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Hvad årgang er den?
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Har ikke,LYST til at skille dem ad,på såkaldte `skrue aftener`da,man ikke kan forvente at,nogen dukker op,skal kører tur,spise kage eller drikke sig i hegnet!

Så gik du glip af god hjælp - der var ret mange deltagere ved begge skruedage :-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Simon

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 176
  • Det er livet at køre
Har,købt matrialer....fattig,hjælper gerne til og fuld forplejning.Ikke råd,til prof.efter mistet blå Bandit 650 og købt sv 650 :loser: og Clubben ikke tid...(den,eneste,der gerne vil,har hænderne fulde)Har.ikke råd til 1400 kr og ikke lyst til flyvetur :innocent:Har ikke,LYST til at skille dem ad,på såkaldte `skrue aftener`da,man ikke kan forvente at,nogen dukker op,skal kører tur,spise kage eller drikke sig i hegnet!Da,jeg er afhængig,af mit eneste trasport middel :twisted:
www.laeratlavemellemrumefterkommaogpunktumsaaandrekanforstaahvadduskriverpaadiversefora.dk    :brok:
er det valbymc du tiltaler sådan :-((
V strom 1000  år 2007    powercomander,mivpotter,plus en masse andet gejl

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr