Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey Lena! Har du noget imod at jeg kommer forbi med pengene i rede kontanter og samtidigt hilser på hvalpene lørdag eller søndag? Jeg er kommet til at låse mit netbank login...
Men jeg får det da som blommen i et æg , som ene høne i kurven med alle jer haner.......
Citat fra: skurkenfradallas efter August 26, 2011, 12:38:20 pmHey Lena! Har du noget imod at jeg kommer forbi med pengene i rede kontanter og samtidigt hilser på hvalpene lørdag eller søndag? Jeg er kommet til at låse mit netbank login... Dårlig undskyldning!! Men hvis det er dét der skal til for at hilse på hvalpene så vil jeg da også gerne bruge den :oP
Mette - troede slet ikke at du kom , da jeg regnede med at du skulle til Petræus's fødselsdag , men dejligt at du alligevel kommer......
jeg kommer også + plus en del fra klubben...
Så er der overført 700,- fra Olfert + 3 SVin (Heidi + Terrorteam aka Lasse & Mikkel)Og hvorfor tager vi så to tossede teenagere med............... vi spiser altid sammen til fødselsdage ses røvhuller