Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Hr Kjær efter April 02, 2012, 03:34:20 pmJeg kan ikke logge ind på min tapa talk (3gs)... For gammel iPhone eller måske æ'et i mit brugernavn? Med stor sandsynlighed æ'et i dit brugernavn..
Jeg kan ikke logge ind på min tapa talk (3gs)... For gammel iPhone eller måske æ'et i mit brugernavn?
Citat fra: Ole efter April 03, 2012, 08:31:52 amCitat fra: Hr Kjær efter April 02, 2012, 03:34:20 pmJeg kan ikke logge ind på min tapa talk (3gs)... For gammel iPhone eller måske æ'et i mit brugernavn? Med stor sandsynlighed æ'et i dit brugernavn..
hvad gør man hvis man har Nokia Lumia 800?
Citat fra: Cws84 efter Maj 01, 2012, 07:12:20 pmhvad gør man hvis man har Nokia Lumia 800?Så køber du en ordenlig mobil og downloader det //BaslerTapatalk
når jeg checker svrider fra en iphone via safari - promptes jeg KONSTANT af den dialog om at man kan bruge tapatalk.Det er jeg blevet klar over - men er ligeglad kan man ikke slå den prompt fra et eller andet sted ?
Citat fra: Nikolaj efter Maj 09, 2012, 08:50:15 pmnår jeg checker svrider fra en iphone via safari - promptes jeg KONSTANT af den dialog om at man kan bruge tapatalk.Det er jeg blevet klar over - men er ligeglad kan man ikke slå den prompt fra et eller andet sted ?BUMP! Er der ingen der kender en løsning. Og er det kun mig der oplever det ?
Det koster penge! Gider ikke give 12 kroner for en app der kan det samme som en browser