Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Gregers efter Juli 26, 2011, 11:59:38 amCitat fra: Blå efter Juli 25, 2011, 06:33:58 pmJeg er heller ingen haj med lufferne. Jeg havde kørt forbi FA motor i Brønshøj og hørt om de ikke kunne være behjælpelig //BlåJeg afleverede mit SVin til FA og så klarede de resten (indrømmet pga. tidsnød). De tjekker den jo inden, så hvis der er noget der skal justeres, så opdager de det nok inden synet.Hvad gav du? $$$
Citat fra: Blå efter Juli 25, 2011, 06:33:58 pmJeg er heller ingen haj med lufferne. Jeg havde kørt forbi FA motor i Brønshøj og hørt om de ikke kunne være behjælpelig //BlåJeg afleverede mit SVin til FA og så klarede de resten (indrømmet pga. tidsnød). De tjekker den jo inden, så hvis der er noget der skal justeres, så opdager de det nok inden synet.
Jeg er heller ingen haj med lufferne. Jeg havde kørt forbi FA motor i Brønshøj og hørt om de ikke kunne være behjælpelig //Blå
Quick bilsyn i Glostrup kørte den lige igennem uden problemer. Jeg skiftede dog potterne inden. Hans første kommentar var "S*** den kører godt"