Forfatter Emne: Syn af modificeret MC.  (Læst 6130 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MKN

• Sandt SVin
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Syn af modificeret MC.
« Dato: Juli 24, 2011, 07:06:01 pm »
Har netop købt mig en 05 SV 1000 S med lidt andre potter, og blinklys sat om i baglygte/positions lys foran.

Da jeg ingen teknik haj er, ville jeg høre om nogen kender en synshal der er lidt mildere i deres vurdering, eller om nogen har tid, mod og lyst til at hjælpe mig med et byt af lygter til syn og tilbage med de gamle igen efter.

Jeg sigter efter at finde hjælp i Københavns området. Skriv evt en pm til mig.

På forhånd tak

Martin
« Senest Redigeret: Juli 24, 2011, 08:22:29 pm af MartinN86 »
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Syn af modificeret MC.
« Svar #1 Dato: Juli 24, 2011, 07:12:28 pm »
S eller Naked?
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

MKN

• Sandt SVin
Syn af modificeret MC.
« Svar #2 Dato: Juli 24, 2011, 07:14:45 pm »
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Cobra

• Plastikrocker
« Svar #3 Dato: Juli 24, 2011, 08:33:08 pm »
Det er vist ikke kun mig som har været heldig med at få synet ved Quick syn i Glostrup.
Min blev betinget godkendt fordi den havde for lidt slidmønster på dækkene, men fik intet at vide om at den støjede for meget eller at der var noget galt med lys i bagenden. Den har integreret blink i baglygten og ekstra blink bagpå. Klart glas på baglygte.

T-MAS

• Søndagskører
  • **
« Svar #4 Dato: Juli 25, 2011, 12:11:07 pm »
Jeg tilslutter mig Cobra.... Quick bildyn i Glostrup er stedet at tage hen!
De er ret large og siger ikke noget til bulderpotter hvis der bare er dB killers i.
Mvh Thomas :-)

Peugoet Speedfight 45 km/T :-D
Yamaha FZ6-S
SV 1000 N

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Juli 25, 2011, 02:38:52 pm »
Hvis der er indprintet et E-mærke i baglygteglasset er den godkendt - hvad enten det er rødt eller klart. Der skal dog være kraftigt rød lys i dioderne både ved lys og bremselys... men det er der normalt. Potterne bør have DB-killeren i, så burde de opfylde producentens egne målinger/grænseværdier.

Jeg brugte City-bilsyn i NV og han var meget mere interesseret i cyklen (WOW, der er træk i det dyr!) end alt andet :D Skrev dog en mail i forvejen for at høre om selvsamme ting, og fik ovenstående at vide.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Blå

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: Juli 25, 2011, 06:33:58 pm »
Jeg er heller ingen haj med lufferne. Jeg havde kørt forbi FA motor i Brønshøj og hørt om de ikke kunne være behjælpelig :)

//Blå

Henrik306

• Sandt SVin
Syn af modificeret MC.
« Svar #7 Dato: Juli 25, 2011, 08:45:09 pm »
Jeg strøg lige igennem med min hos Aplus på Løjtegårdsvej på Amager.
Jeg havde dog sat db killers i men han startede den aldrig og den flyttede sig aldrig en cm... :-)
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Juli 25, 2011, 10:20:39 pm »
Jeg havde dog sat db killers i men han startede den aldrig og den flyttede sig aldrig en cm... :-)

Flot, eftersom de SKAL tage en tur på den for at sikre bl.a. bremser ...
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Henrik306

• Sandt SVin
Syn af modificeret MC.
« Svar #9 Dato: Juli 26, 2011, 12:11:04 am »

Flot, eftersom de SKAL tage en tur på den for at sikre bl.a. bremser ...

Tja, hvad kan jeg sige, jeg fremstår åbenbart som meget tillidsfuld og en som har styr på tingene :-D
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

MKN

• Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Juli 26, 2011, 06:47:13 am »
Hejsa.

Tak for svar.

Jeg kan se at det er billigst hos City Bilsyn i NV og har lige 2 spørgsmål.

1  Er det registrerings syn eller alm. syn min cykel skal til?

2. På mine baglygter står der ikke noget E-mærke, der står bare "Clear alternatives" Kan jeg ligeså godt droppe tanken om at få den synet eller er de ligeglade? De lyser fint rødt ved køre og bremselys.
« Senest Redigeret: Juli 26, 2011, 08:16:05 am af MartinN86 »

Damage

• Gæst
« Svar #11 Dato: Juli 26, 2011, 11:16:26 am »
Måler de ikke på udstødningsgassen til syn....på en 1000´er er der jo katalysator i og den fjerner man jo når man sætter andre potter på?  :?

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
« Svar #12 Dato: Juli 26, 2011, 11:59:38 am »
Jeg er heller ingen haj med lufferne. Jeg havde kørt forbi FA motor i Brønshøj og hørt om de ikke kunne være behjælpelig :)

//Blå

Jeg afleverede mit SVin til FA og så klarede de resten (indrømmet pga. tidsnød). De tjekker den jo inden, så hvis der er noget der skal justeres, så opdager de det nok inden synet.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

MKN

• Sandt SVin
Syn af modificeret MC.
« Svar #13 Dato: Juli 26, 2011, 01:06:45 pm »

//Blå

Jeg afleverede mit SVin til FA og så klarede de resten (indrømmet pga. tidsnød). De tjekker den jo inden, så hvis der er noget der skal justeres, så opdager de det nok inden synet.

Hvad gav du? $$$

MKN

• Sandt SVin
Syn af modificeret MC.
« Svar #14 Dato: Juli 26, 2011, 01:57:21 pm »
Måler de ikke på udstødningsgassen til syn....på en 1000´er er der jo katalysator i og den fjerner man jo når man sætter andre potter på?  :?

Jeg har de originale potter, så dem kan jeg bare smide på. Det er lidt værre med baglygterne :D