Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Basler efter August 08, 2011, 09:45:37 amHey jeg er frisk .. Hvis der er brug for det kan jeg også være chauffør ellers larmer jeg bare.... Har hjelm og handsker ..Cool Du er mere end velkommen som larm - der burde være chauffører nok. Jeg noterer at du kan være back-up hvis der er nogen der falder fra.
Hey jeg er frisk .. Hvis der er brug for det kan jeg også være chauffør ellers larmer jeg bare.... Har hjelm og handsker ..
Kunne måske også godt deltage, lige fundet ud af det er min fri-weekend så der ska gives gas.. Haha.. Så jeg dukker måske op, men ikk meget for passager.Mvh.
Citat fra: skurkenfradallas efter August 08, 2011, 10:02:38 amCitat fra: Basler efter August 08, 2011, 09:45:37 amHey jeg er frisk .. Hvis der er brug for det kan jeg også være chauffør ellers larmer jeg bare.... Har hjelm og handsker ..Cool Du er mere end velkommen som larm - der burde være chauffører nok. Jeg noterer at du kan være back-up hvis der er nogen der falder fra.Super.. Men hvis jeg ikke høre andet er jeg bare larm .. ellers smid en PM. ..
Citat fra: PeterZ efter August 08, 2011, 10:39:17 amKunne måske også godt deltage, lige fundet ud af det er min fri-weekend så der ska gives gas.. Haha.. Så jeg dukker måske op, men ikk meget for passager.Mvh.Hej Peter - du er noteret som larm og uden passager Du har bare at komme - der er kaffe... Du kan jo godt Kom så... YES!!!
Citat fra: skurkenfradallas efter August 08, 2011, 10:43:03 amCitat fra: PeterZ efter August 08, 2011, 10:39:17 amKunne måske også godt deltage, lige fundet ud af det er min fri-weekend så der ska gives gas.. Haha.. Så jeg dukker måske op, men ikk meget for passager.Mvh.Hej Peter - du er noteret som larm og uden passager Du har bare at komme - der er kaffe... Du kan jo godt Kom så... YES!!!KAFFE må komme... Men ok, kommer hvis vejret holder, lyder til at blive en fed tur.. ses d, 20.
Citat fra: Bo efter August 08, 2011, 10:08:59 amSkal vi evt arrangere noget fælleskørsel derop til fra Kbh?Vi kan jo lave 2-3 opsamlingspunkter (Vesterbro, Nørrebro og ??) og så trille derop i "god ro og orden" /boJeg forslår at vi mødes på parkeringspladsen foran McDonalds (v. IKEA) i Gentofte (Nybrovej 2, 2820 Gentofte) kl. 10.30 og kører til afhentningsadressen (Violvej 25, 2820 Gentofte) ca. 20 min. senere så vi kan være fremme ved pigerne kl. 11.00.Jeg må nok hellere være der i god tid - så jeg ved ikke om jeg skal køre i forvejen og i så selv klarer opsamlingspunkterne eller?!Så længe alle bare regner med at være foran McDonalds på IKEA-parkeringspladsen i Gentofte kl. 10.30.
Skal vi evt arrangere noget fælleskørsel derop til fra Kbh?Vi kan jo lave 2-3 opsamlingspunkter (Vesterbro, Nørrebro og ??) og så trille derop i "god ro og orden" /bo
Citat fra: skurkenfradallas efter August 08, 2011, 10:31:50 amCitat fra: Bo efter August 08, 2011, 10:08:59 amSkal vi evt arrangere noget fælleskørsel derop til fra Kbh?Vi kan jo lave 2-3 opsamlingspunkter (Vesterbro, Nørrebro og ??) og så trille derop i "god ro og orden" /boJeg forslår at vi mødes på parkeringspladsen foran McDonalds (v. IKEA) i Gentofte (Nybrovej 2, 2820 Gentofte) kl. 10.30 og kører til afhentningsadressen (Violvej 25, 2820 Gentofte) ca. 20 min. senere så vi kan være fremme ved pigerne kl. 11.00.Jeg må nok hellere være der i god tid - så jeg ved ikke om jeg skal køre i forvejen og i så selv klarer opsamlingspunkterne eller?!Så længe alle bare regner med at være foran McDonalds på IKEA-parkeringspladsen i Gentofte kl. 10.30.Det var nu også turen til IKEA jeg mente at vi kunne lave "fællestur" til /bo
Citat fra: Bo efter August 08, 2011, 10:53:22 amCitat fra: skurkenfradallas efter August 08, 2011, 10:31:50 amCitat fra: Bo efter August 08, 2011, 10:08:59 amSkal vi evt arrangere noget fælleskørsel derop til fra Kbh?Vi kan jo lave 2-3 opsamlingspunkter (Vesterbro, Nørrebro og ??) og så trille derop i "god ro og orden" /boJeg forslår at vi mødes på parkeringspladsen foran McDonalds (v. IKEA) i Gentofte (Nybrovej 2, 2820 Gentofte) kl. 10.30 og kører til afhentningsadressen (Violvej 25, 2820 Gentofte) ca. 20 min. senere så vi kan være fremme ved pigerne kl. 11.00.Jeg må nok hellere være der i god tid - så jeg ved ikke om jeg skal køre i forvejen og i så selv klarer opsamlingspunkterne eller?!Så længe alle bare regner med at være foran McDonalds på IKEA-parkeringspladsen i Gentofte kl. 10.30.Det var nu også turen til IKEA jeg mente at vi kunne lave "fællestur" til /boYes yes - jeg er med... Jeg ville bare selv prøve at være der i ekstra god tid...
Genoptræningen af benet går hurtigere end forventet og styrken er på vej tilbage i lårbassen! Hvis det fortsætter i samme fart i den kommende uge, så tror jeg næsten at jeg når at blive klar til at køre med som larm tør heller ikke lade damen køre alene med jer igen anyways Giver lige endelig besked fredag
Hej SkurkJeg havde sgu glemt en dommertjans på knægtens fodboldhold..så jeg må desværre melde fra.Men der er jo cykler nok så jeg tror I klarer den uden mig....Ønsker at alle får en super oplevelse ..... på nu godt på dem Hygge